Companii Brand Focus Business

Noi oportunități pentru industria de beauty prin intermediul platformei Up Achiziții

22 iul. 2021 4 min

Noi oportunități pentru industria de beauty prin intermediul platformei Up Achiziții

Reading Time: 4 minute

Cu saloanele de înfrumusețare închise o perioadă în timpul pandemiei, piața produselor beauty a căutat să găsească oportunitățile canalelor digitale. Oxana Băleanu, Manager General Alpha Team Trade, arată creșterea business-ului prin colaborarea cu platforma Up Achiziții, precum și planurile de extindere prin soluțiile oferite de aceiași parteneri.

De ce ați ales să utilizați platforma Up Achiziții pentru nevoile companiei Alpha Team Trade?  

Platforma este intuitivă, ușor de utilizat și ne ajută să accesăm seviciile de care avem nevoie într-un mod rapid și foarte simplu, la doar câteva click-uri distanță. Este un proiect foarte bun, pe care îl preferăm deoarece a reușit să adune într-un singur loc aproximativ tot ce ar putea avea nevoie un business pentru a putea fi eficient și productiv.

Care sunt beneficiile acesteia? A contribuit la economisirea de resurse de bani sau timp?  

Printre principalele beneficii pe care le apreciem la platforma Up Achiziții se numără reducerea costurilor, a timpului pe care l-am pierde pentru identificarea celui mai potrivit furnizor, precum și obținerea celei mai bune oferte. Up România, prin platforma Up Achiziții, a negociat deja pentru partenerii săi cotații preferențiale, prețuri și oferte pe care o societate la început de drum nu ar putea să le obțină pe cont propriu.

Ce tipuri de servicii achiziționați prin intermediul platformei?  

Am început cu nevoile de bază ale companiei noastre și anume: produse de papetărie, consumabile de birotică și serviciul de livrare de apă la birou. Ulterior, prin intermediul platformei, am contractat servicii de avocatură și servicii medicale pentru angajații noștri. Din ce am putut observa până acum, platforma se dezvoltă în mod continuu, oferind din ce în ce mai multe servicii de bază, necesare pentru orice business, precum servicii de marketing, HR, dezvoltare a angajaților, tipuri de servicii pe care și noi le avem în vizor pentru viitor.

V-ar fi utile și alte tipuri de servicii care nu sunt incluse momentan în platformă?

Considerând obiectul de activitate al business-ului nostru, ne-ar fi utile o serie de servicii de tip personalizare/tipografie pentru materialele de promovare pe care le utilizăm în prezent, precum pungi personalizate, cărți de vizită, flyere sau bannere.

Cum a influențat pandemia activitatea business-ului pe care îl reprezentați? Cum ați încheiat anul 2020 și ce estimări aveți pentru 2021? 

Pe lângă contextul sanitar neașteptat, anul 2020 a fost o surpriză pentru noi și din punct de vedere al business-ului. Volumul de comenzi online a crescut considerabil, chiar triplându-se, astfel că am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 40.8% față de anul precedent, respectiv 2019. Compania noastră era deja prezentă pe platformele principale de vânzare în mediul online, precum emag.ro si cel.ro, însă odată cu izbucnirea pandemiei, am identificat un potențial crescut în platformele secundare de vânzare online. Astfel, am decis să ne redirecționăm resursele și atenția către acest tip de vânzari pentru a maximiza această oportunitate.

Pentru anul următor, estimăm o creștere a cifrei de afaceri cu 40%, aspect ce rezultă datorită creșterii vânzărilor în zona saloanelor de înfrumusețare.

Ce decizii ați luat în această perioadă pentru a vă adapta la contextul social și economic, în ceea ce privește activitatea companiei, dar și în ceea ce privește angajații?

Angajații noștri au fost mai implicați ca oricând, putem spune că am fost foarte norocoși în acest sens. Aceștia au înțeles că urmează o perioadă dificilă, plină de provocări, în care vom avea nevoie de tot sprijinul lor pentru a putea depăși aceste momente.

Printre alte schimbări importante, am fost nevoiți să ne relocăm depozitul la începutul pandemiei, pentru a ne putea adapta la noile nevoi date de acest context. Într-o notă mult mai pozitivă, amintim de parteneriatele cu personalități puternice precum Geta Voinea, creând legaturi strânse și strategice în această perioadă de criză.

Alpha Team Trade

Ce concluzii ați tras în urma acestei perioade din ultimul an și jumătate?

În toată această perioadă am realizat cât suntem de adaptabili, calitate ce ne face să credem că putem depași orice moment. Sigur că este dificil să trecem prin astfel de perioade sau altele similare, dar la final ieșim mai puternici și mai pregătiți pentru neprevăzut.

Ce planuri aveți pentru acest an pentru activitatea companiei? Există perspective de extindere?

Pentru a veni în întâmpinarea clienților noștri am extins activitatea și în zona offline, prin parteneriatul cu saloanele Geta Voinea, o asociere de bun augur, atât pentru clienții Alpha Beauty, cât și pentru clienții saloanelor. Poziționarea acestora fiind una strategica, de pildă în mall-urile din principalele sectoare din București, clienții facilitează ridicarea coletelor, eliminând astfel, cheltuielile de transport.

De asemenea, aceștia au posibilitatea obținerii unor prețuri preferențiale pentru serviciile de înfrumusețare și beneficiază de consultanță profesională gratuită pentru alegerea produselor de îngrijire potrivite nevoilor lor, la același preț cu cel din magazinele online.

Urmărim sa creăm o rețetă a succesului în saloanele Geta Voinea, pentru ca ulterior să le putem implementa si cu ceilalti parteneri.

Politica noastră de companie vizează acoperirea unui segment cât mai extins de piață prin diversitatea produselor pe care le comercializăm, la prețuri competitive și în locații strategice. Pentru viitorul apropiat, ne dorim să punem bazele unei francize de magazine, în colaborare cu saloane din toată țara. Urmărim, de asemenea, să avem branduri în distribuție, să creăm gama noastra de produse AlphaBeauty, precum și aplicatii online care să vină în ajutorul clientului final pentru a-i simplifica modul de alegere a salonului potrivit, în funcție de nevoi, buget și locație.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: