Categories: MarketingStiri

Noi modalitati de colaborare intre branduri

Reading Time: 2 minute
Iulia Mosoiu, Avandor

Start-up-ul  de tehnologie pentru marketing digital Avandor Consumer Profiling a creat pentru clientii platformei sale de Data Management o noua functionalitate ce permite atat brandurilor cat si publisherilor sa partajeze selectiv accesul la datele proprii stocate in platforma in vederea utilizarii pentru analytics si targetare in timp real.

Astfel, prin intermediul platformei Avandor, branduri din domenii diferite pot crea parteneriate prin care fiecare are acces la rapoarte intersectate pe audientele celorlalti precum si la posibilitati noi de targetare. Accesul la toate functionalitatile pe date de tip 2nd-party este gratuit pentru toti clientii Avandor, serviciul fiind inclus in pachetul standard.

“De cele mai multe ori, datele necesare unui brand provin din alte domenii. Spre exemplu, daca o banca doreste sa comunice un nou produs catre parinti, aceasta poate avea un parteneriat cu publisheri sau branduri specializate pe parenting prin care banca va putea accesa automat insight-uri despre audientele acestora. In plus, datele pot fi utilizate si pentru targetare direct din platforma ” a explicat Iulia Mosoiu, Head of Business Development la Avandor.

Primele proiecte digitale care au beneficiat de noile functionalitati din platforma Avandor au fost derulate pentru branduri din banking, telecom, travel, retail si auto aflate in portofoliile mai multor agentii precum Aegis/Dentsu, iCrossing, GreenPixel, JWT, Havas si OMD.

Platforma Avandor este construita avand la baza un sistem central de tip Data Management Platform (DMP) ce colecteaza si proceseaza toate interactiunile consumatorilor cu brand-ul.  Peste aceasta fundatie au fost adaugate functionalitatile prin care informatiile pot fi folosite pentru analiza, raportare, personalizare in timp real si chiar cumparare de media pentru audiente specifice.

Avandor ofera clientilor o platforma completa ce permite colectarea datelor in propriul Data Management Platform, intelegerea utilizatorilor prin Audience Analytics si utilizarea tuturor datelor in targetarea campaniilor sau personalizarea de site-uri si mesaje.

Compania are sediul in Marea Britanie si deruleaza operatiuni pe sase piete din Europa, America de Nord si Centrala.

 

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Piața de Global Business Services va continua să crească cu până la 15% în România

Piața de Global Business Services (GBS) din România va continua să se extindă într-un ritm alert, cu o rată de…

35 de minute ago

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…

3 ore ago

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

13 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

13 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

13 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

13 ore ago