Noi funcționalități ale parteneriatului evoMAG – Glovo
Reading Time: < 1 minutevoMAG extinde parteneriatul cu Glovo și crește valoarea produselor ce pot fi comandate prin aplicație la peste 600 de lei. Comenzile plasate prin Glovo sunt livrate în mai puțin de o oră clienților din București.
„În prezent, valoarea medie a coșului de cumpărături în evoMAG este de 850 de lei, iar acest lucru ne-a determinat să creștem valoarea medie a produselor ce pot fi achiziționate prin Glovo. Fiind vorba preponderent de produse de tehnologie, cu o valoare mai mare, am considerat că extinderea limitei valorilor produselor ce pot fi accesate prin Glovo ajută clienții să aibă acces rapid la o gamă și mai mare de produse folosind cea mai rapidă soluție de livrare la acest moment în piață”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
Coșul de cumpărături
Peste 2.000 de produse sunt disponibile, în prezent, pentru a fi comandate prin Glovo. Acestea sunt împărțite în 59 de categorii, pentru o segmentare cât mai precisă și o identificare mai rapidă. Toate produsele listate în aplicația Glovo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat, permițând astfel ridicarea lor din depozit și livrarea către clienții finali în mai puțin de 60 de minute (în medie, 45 de minute).
Ținte de business
Aproximativ 500 de comenzi sunt făcute lunar prin Glovo, cu o valoare medie de peste 130 de lei. evoMAG estimează o creștere de până la 200 de lei a coșului mediu de cumpărături prin intermediul Glovo, odată cu majorarea valorii maxime a produselor ce pot fi achiziționate astfel. Obiectivul de vânzări prin Glovo din perioada următoare este de circa 1.000 de comenzi pe lună.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz