Noaptea Companiilor București: Companii de top din 13 industrii diferite își deschid birourile
Reading Time: 3 minuteO premieră pentru București, Noaptea Companiilor alături de CBRE invită studenții din Capitală să exploreze sediile companiilor înscrise, pe 16 și 17 octombrie
Ajunsă la a șasea ediție la nivel național, Noaptea Companiilor oferă organizațiilor participante ocazia de a se conecta cu potențialii angajați într-un mod autentic: chiar în propriile birouri. Târgul neconvențional de joburi este organizat pentru prima dată în București, de CBRE România, liderul pieței locale de consultanță imobiliară și al segmentului de birouri.
Printre companiile care s-au înscris în proiect până în prezent se numără Ursus, OMV Petrom, KPMG, Booking, Orange, WeMat, Genpact, DB Tech, BCR, Accenture, Siemens Energy, AECOM, ARRISE, Antena Group sau Veridion. De la degustări de bere și până la ateliere de inteligență artificială, Noaptea Companiilor propune un program variat și interactiv. Indiferent de profilul educațional și specializare, studenții vor putea accesa, în cele 2 zile de eveniment, sute de job-uri și oportunități de carieră.
„Interesul pentru Noaptea Companiilor crește semnificativ, iar brandurile care și-au confirmat prezența până în acest moment vor deschide spații de birouri care totalizează 220.000 mp – practic, un spațiu extrem de generos unde companiile și candidații pot interacționa într-un mod direct și original. Colaborarea cu eJobs, platforma de recrutare cu joburi 100% reale, aduce un plus semnificativ de valoare evenimentului și îl plasează ca punct de referință în recrutare și employer branding”
Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE România.
La ediția de anul trecut a NCO din Cluj-Napoca, au fost prezenți peste 2.000 de studenți. Pentru București, parteneriatul cu 11 Universități cheie lansează invitația către toți studenții din Capitală, care sunt așteptați la această ediție.
Noaptea Companiilor a debutat în 2019 la Cluj-Napoca și, începând cu 2023, s-a extins și pe piețele din Iași și Târgu Mureș. Deși pandemia de Covid-19 a întrerupt temporar organizarea, târgul a fost reluat în 2022, iar de atunci a reunit 85 de companii participante. Noaptea Companiilor, francizat acum și în Capitală de CBRE România, oferă firmelor oportunitatea de a-și deschide birourile pe timpul nopții pentru vizitatori, facilitând activări menite să reflecte autentic valorile organizaționale și cultura de lucru.
Un studiu* recent privind piața muncii, cu focus pe Generația Z (cei născuți între 1997 și 2012), relevă că organizațiile trebuie să își regândească metodele de recrutare pentru a se adapta acestui segment divers, orientat spre tehnologie și responsabil socială.
„Gen Z pune un accent deosebit pe echilibrul dintre viața personală și profesională și pe descoperirea unui sens autentic în carieră. Ei nu caută doar stabilitate financiară, ci și oportunități de dezvoltare personală și profesională, în medii de lucru care le reflectă principiile și convingerile. Noaptea Companiilor vine în întâmpinarea acestor așteptări, oferindu-le candidaților oportunitatea de a explora direct cultura organizațională și valorile firmelor, într-un mod original, deschis și interactiv”
Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE România.
Anul trecut, studenții au reprezentat 47% din participanți, 30% au fost tineri profesioniști activi pe piața muncii, 17% proaspăt absolvenți și 6% freelanceri. Majoritatea participanților au avut vârste cuprinse între 18 și 24 de ani (60%), în timp ce 25% s-au încadrat în intervalul 25-34 de ani, iar 13% aveau peste 35 de ani.
Pe parcursul evenimentului, programat în zilele de 16 și 17 octombrie, de la ora 16:00 până la miezul nopții, cei care se înscriu pot explora birourile companiilor participante, în funcție de programul oferit și de relevanța acestuia pentru cariera lor profesională. Participanții vor avea ocazia să ia parte la sesiuni de workshopuri și să interacționeze direct cu echipele și mediul de lucru din cadrul organizațiilor.
Foto: © Fizkes | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz