Stiri

NN Asigurări lansează o asigurare de 36 de lei pe an pentru 100.000 de lei în caz de accident auto cu deces

Reading Time: 2 minute

NN Asigurări lansează Centura de Protecție NN, o asigurare care oferă protecție și sprijin financiar în situația accidentului rutier rezultat cu deces, dezvoltată în parteneriat strategic cu www.roviniete.ro. Asigurarea are un cost anual fix și poate fi cumpărată 100% online, simplu și rapid, sprijinind clienții să protejeze situația financiară a familiei în momente nefericite.

Noua asigurare se adresează persoanelor cu vârsta între 18 și 65 de ani care își doresc protecție atunci când pleacă la drum cu mașina, atât ca șofer, cât și ca pasager. Cu Centura de Protecție NN, clienții au liniștea că, în eventualitatea unui accident, familia se poate baza pe o sumă de bani pentru a se descurca mai ușor financiar.

„România continuă să înregistreze cel mai mare număr de decese din accidente rutiere din Uniunea Europeană și datele arată că multe familii sunt din ce în ce mai vulnerabile financiar în astfel de momente dificile. Asigurarea pentru accident auto din care rezultă decesul persoanei asigurate este o centură de siguranță foarte necesară prin care clienții îi pot proteja financiar pe cei dragi atunci când este cel mai mult nevoie”, explică Ramona Juncu, Deputy General Manager NN Asigurări.

Primă de asigurare până la 100.000 lei

Asigurarea are două niveluri de protecție din care clienții pot alege, în funcție de nevoile financiare ale familiei. Pachetul Premium oferă 100.000 de lei pentru o primă de asigurare anuală de numai 36 de lei, iar pachetul Standard oferă 50.000 de lei pentru numai 26 de lei pe an.

Astfel, Centura de Protecție NN poate contribui la atenuarea deficitului de protecție din România. Într-o situație neprevăzută cum ar fi un accident sau o problemă de sănătate, o familie ar avea nevoie, în medie, de 132.000 de lei în plus față de resursele financiare disponibile pentru a-și menține standardul de viață, arată datele Uniunii Naționale a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România (UNSAR) pentru 2022. Aproximativ 10.000 de familii care au pierdut pe cineva drag în urma unui accident sau a unei probleme de sănătate au beneficiat de sprijin financiar din asigurări în valoare totală de 337 de milioane de lei în 2022, mai arată datele UNSAR.

Centura de Protecție NN acoperă accidentele rutiere rezultate cu deces care au loc în România. Clienții beneficiază de protecție atât când sunt la volanul unui autoturism condus în scop personal, cât și atunci când sunt pasageri, indiferent dacă se află într-un autoturism personal sau unul folosit în scopuri profesionale, precum taxi sau ridesharing.

„Așa cum nu se urcă la volan fără o asigurare RCA și cumpără vignetele de care au nevoie simplu și rapid, online, șoferii trebuie să se gândească și la siguranța lor și să plece la drum cu Centura de Protecție NN. Prin parteneriatul cu NN, ne bucurăm să oferim clienților roviniete.ro o soluție atât de necesară, într-un proces la fel de simplu ca achiziția unei vignete”, a spus Radu Banzea, Director General Scala Assistance, compania care deține și operează roviniete.ro.

NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 15 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. Compania are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

5 minute ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

14 minute ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

46 de minute ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

2 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

4 ore ago

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

16 ore ago