Marketing Stiri

Nivea lansează un proiect educațional dedicat adolescentelor

25 oct. 2016 < 1 min

Nivea lansează un proiect educațional dedicat adolescentelor

Reading Time: < 1 minut

Nivea a lansat luna aceasta caravana #LikeYourself, un proiect educațional despre importanța îngrijirii pielii, dedicat adolescentelor

Ideea campaniei a pornit de la un studiu realizat de GFK*, conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.

Campania este susținută de Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko). Cele trei ambasadoare au pregătit un manifesto care explică proiectul. 

”Prin campania #Likeyourself ne propunem să fim alături de consumatoarele noastre de mâine și să le transmitem că îngrijirea este primul pas spre a se simți bine în pielea lor”, a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România.

Caravana Nivea #LikeYourself începe turul național pe 25 octombrie.

În fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care echipa Nivea va discuta cu adolescentele despre importanța îngrijirii pielii. Ca partea a campaniei, a fost lansată și aplicația de mobil #LikeYourself, prin care elevele au acces la informații despre rutina de îngrijire și produsele care li se potrivesc, sfaturi și recomandări de îngrijire și make-up, quizuri și concursuri.

De asemenea, trei adolescente înscrise în aplicație vor avea șansa să câștige premiul cel mare: câte o sesiune de shopping alături de ambasadoarele campaniei și o ședință foto pentru coperta unei reviste glossy care va fi menționată ulterior.

*Studiul GfK Panel de gospodării are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eşantion de 3.000 de gospodării, reprezentativ la nivel naţional.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: