Brand Focus

NIOXIN se relansează într-o nouă formulă și cu o imagine total nouă

2 oct. 2024 2 min

NIOXIN se relansează într-o nouă formulă și cu o imagine total nouă

Reading Time: 2 minute

Nioxin, marca profesională nr. 1 pentru un mai bogat și mai des, dezvăluie o nouă identitate, mai fresh și mai inovatoare, în acord cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi și campania „Got 30 Days?”.

Nioxin® a introdus o nouă identitate de brand, un look fresh pe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de vânzare și comunicare, prezentă de acum în România.

Nioxin este un brand construit pe o puternică moștenire de cercetare științifică în identificarea de soluții pentru scalpul sensibil și căderea părului. Acum, brandul anunță parteneriatul său global cu reputatul cercetător dermatolog Dr. Jenny Liu, alături de care își propune să educe și să ofere soluții profesionale pentru consumatorii preocupați de îngrijirea sănătății scalpului și părului.

Dr. Liu este pasionată de îngrijirea stării de bine a pielii și părului, în special la persoanele care se luptă cu căderea lui, chestiune pe care o vede des în activitatea sa profesională.

„Sunt absolut încântată să lucrez cu Nioxin®, un brand pe care îl recomand de ani de zile (încă din timpul rezidențiatului) pacienților care se confruntă cu subțierea și căderea părului. Cu abordarea inovatoare a Nioxin® și dedicarea față de excelența scalpului și a părului, sunt foarte încântată să ajut mai mulți oameni să se bucure de cele mai bune viitoare zile ale părului lor.”

Dr. Jenny Liu, cercetător dermatolog

Nioxin® a lansat totodată o nouă campanie de marketing globală, „Got 30 Days?”/ Ai 30 de zile?”, cu primul său mesaj de brand „Nioxin® crește rezultate™ / Nioxin® Grows Results™”. Campania prezintă top kituri, accetuând ideea că se pot întâmpla multe în 30 de zile, iar părul mai gros și mai plin este unul dintre ele. Campania digitală arată progresul și bucuria pe care consumatorii le experimentează cu un păr mai plin, mai bogat și mai dens în doar 30 de zile.

„Look-ul reîmprospătat al brandului reprezintă bucuria care vine odată cu realizarea că poți avea un păr mai bogat și mai plin. În doar 30 de zile, Nioxin® ajunge la rădăcina problemei pentru rezultate pe care consumatorii le pot vedea și simți.”

Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care Brands, Wella Company
Array

Articole pe aceeași temă: