Nimeni nu cunoaşte espresso mai bine ca Nespresso
Reading Time: 3 minuteIubim cafeaua, o savurăm şi visăm la ea, iar mirosul ne atrage ca un magnet în fiecare zi. Peste 806 milioane de rezultate oferă Google la o simplă căutare! Mai mult, cafeaua ocupă a opta poziţie în topul celor mai fotografiate lucruri de pe Instagram.
Este de netăgăduit interesul nostru, al consumatorilor, pentru această licoare, iar Nespresso cunoaşte arta cafelei şi înţelege felul în care este băută în jurul lumii. Cu această concluzie am revenit de la Londra, unde am participat la conferinţa intenaţională Nespresso. Gândită a fi o experienţă prin intermediul cafelei, conferinţa ne-a oferit o călătorie fără graniţe, inspirată de lucrurile care contează pentru băutorii de cafea: gust, servire, ritualuri şi sustenabilitate.
Paris. Gustul
Parisul este consacrat pentru cultura cafelei şi pasiunea pentru atracţia faţă de un espresso intens. Acest oraş a constituit fundalul pentru workshop-ul dedicat gustului. Ce influenţează gustul cafelei? Cum pot sunetele şi culorile din jur să ne afecteze experienţa cafelei? Ce altceva decât boabele de cafea transformă gustul băuturii? Sunt câteva dintre întrebările devenite experimente practice, la care Karsten Ranitzsch, Head of Coffee, Nespresso, şi profesorul Barry Smith, Founder of the Centre for the Study of the Senses, ne-au oferit răspunsuri care au reuşit să ne uimească. Muzica pe care o asculţi şi mediul în care savurezi cafeaua te determină să-i simţi diferit gustul şi aromele!Sydney. Servirea Sydney este căminul spiritual al cafelei albe, unul dintre cele mai populare sortimente de cafea, având o dezvoltare rapidă. Mariajul perfect între espresso şi lapte. Cafeaua albă este beneficiarul a peste 500.000 de postări şi hashtag-uri pe Instagram. Jonathon Sims, UK Nespresso Coffee Ambassador, a demonstrat împreună cu influencerii Instagram Signe Bay (@SigneBay) şi Per Olav (@perolavsolvberg) cum poţi face o cafea perfectă la tine acasă şi cum „construieşti“ cele mai expresive şi ispititoare fotografii cu cafea.
Rio de Janeiro. Ritualul Lumea şi-a îndreptat atenţia către Rio, în ultimele luni, datorită Olimpiadei, dar workshop-ul Nespresso a oferit o perspectivă diferită asupra acestei ţări. Considerată de mulţi drept locul de origine a cafelei, Brazilia este, cu siguranţă, căminul unor puternice ritualuri culturale ale cafelei. Shirin Moayyad, Coffee Expertise Leverage Manager, a captivat audienţa cu povestea din spatele „Cafezinho do Brazil“, un sinonim al urării de bun venit în Brazilia.
Juba, Cafea sustenabilă
Juba face parte din Sudanul de Sud, regiunea cunoscută drept „leagănul cafelei“. În plin război, fermierii din Juba lucrează în condiţii extrem de dificile pentru a revitaliza o industrie a cafelei altădată înfloritoare. Beneficiind de implicarea şi sprijinul Nespresso, care constă în traininguri şi asistenţă tehnică, localnicii au reuşit să impună la nivel mondial o nouă ediţie limitată de cafea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz