Interviuri Antreprenori

Nikolaos Kotzias, ND Medhealth: Antreprenoriat pentru frumusețe

29 iul. 2024 3 min

Nikolaos Kotzias, ND Medhealth: Antreprenoriat pentru frumusețe

Reading Time: 3 minute

Un antreprenor grec a fondat în România o companie în industria produselor cosmetice și farmaceutice deși nu avea experiență în domeniu. Nikolaos Kotzias, CEO și fondator al ND Medhealth, ne vorbește despre cum a ajuns să ofere o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul la branduri selective, precum APIVITA, cu portofolii de produse inovatoare susținute de studii și certificări internaționale.

Cum a ajuns un antreprenor grec să înființeze o companie românească?

Sunt antreprenor de peste 15 ani și acesta este rolul care mi se potrivește cel mai bine și nu mă pot vedea altfel. Am pornit compania ND Medhealth de la o foaie albă. Nu aveam niciun fel de experiență în industria produselor cosmetice și farmaceutice, nu cunoșteam limba sau țara, dar am considerat acest lucru ca fiind cel mai mare avantaj.

Mi-am dorit să construiesc un business pe cont propriu, departe de protecția și renumele familiei, să îmi demonstrez că pot să fiu un model pentru copiii mei și o mândrie pentru părinții mei. Am învățat din fiecare experiență, din eșecuri și succese deopotrivă, mi-am păstrat de fiecare dată încrederea, focusul, determinarea.

Cât de mari sunt ambițiile unei companii pornite de la zero?

Am început timid acum 15 ani cu un portofoliu restrâns, între timp ne-am transformat, ne-am reinventat și am devenit un nume în industria farmaceutică, având două divizii (Dermo și OTC) și 13 branduri, dar suntem în continuă expansiune. Astăzi am ajuns la o cifră de afaceri de peste 10 mil. de euro și obiectivul este să dublăm această sumă în următorii doi ani.

Ați adus o bucată de Grecia în România.

Da, nici nu se putea altfel. În portofoliul nostru avem branduri recunoscute și plasate în topul celor mai apreciate și bine vândute produse din Europa, precum URIAGE, ISDIN, FILORGA, PUREESSENTIEL, dar am ținut să avem și branduri extrem de populare în Grecia, precum APIVITA, EVA INTIMA sau UNIDENT DENTAL CARE și care sunt extrem de apreciate de consumatorii români, fie că le descoperă în vacanțele lor de pe tărâmurile elene, fie că le cunosc prin intermediul farmaciilor din România.

Ce face ca APIVITA să fie un brand atât de iubit în România?

Apivita discovery

APIVITA are o poveste unică și este un brand special prin multe aspecte. În primul rând este un brand dermocosmetic natural creat de albine și dezvoltat prin știință, ce combină produse apicole patentate cu ingrediente dermatologice, în formulări inovatoare. Totodată este un pionier în sustenabilitate și este în top 3 companii din industrie certificate Bee Corp. Un brand condus de valori precum respectul pentru oameni și planetă într-o piață orientată spre consum, asta e destul de special, nu credeți?

Ce propune EVA INTIMA consumatorilor români?

Eva Intima ND Medhealth

Acesta este un alt brand grecesc extrem de apreciat de piața locală ce se adresează cu precădere femeilor. Prin EVA INTIMA oferim soluții accesibile și eficiente pentru nevoile fiecărei femei, cu o gamă completă de îngrijire a zonei intime, concepută cu ingrediente de origine naturală și cu un mod de acțiune natural.

Care este strategia pe care vă bazați într-o industrie a frumuseții atât de dinamică?

Ca să contezi pe o piață avansată și bine dezvoltată, noi, cei de la ND Medhealth, ne asigurăm că avem permanent în portofoliul nostru soluții de ultimă generație pentru îngrijirea sănătății pielii, deoarece credem cu tărie că sănătatea este de fapt viitorul frumuseții.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 385 (16 iulie – 16 septembrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Ediția internațională #BizGrecia este un proiect Biz în parteneriat cu Royal CaribbeanAlpha BankOlympusSarantisPPCtbi bankApivitaStirixis GroupAktorV+O Communication și Aqua Carpatica.

Array

Articole pe aceeași temă: