New York Times a cumpărat revelația momentului, Wordle cu peste 1 mil. $
Reading Time: 2 minuteWordle, jocul care a cucerit internetul în ultimele săptămâni a fost cumpărat de The New York Times. Wordle este un joc destul de simplu, unde cei care participă au șase încercări de a ghici cuvinte de câte cinci litere. Acesta este dezvoltat inițial în limba engleză, dar a fost implementată și o versiune în limba română.
New York Times a achiziționat Wordle
Potrivit unui anunț din partea marelui trust de presă american, această achiziție reflectă importanța tot mai mare a jocurilor de tip cuvinte încrucișate sau a celor de tip Spelling Bee, în timp ce departamentul digital al The New York Times vrea să atragă peste 10 milioane de abonați pentru acest tip de jocuri, până în 2025.
Prețul achiziției este de peste 1 milion de dolari așa cum au confirmat atât cei de la The New York Times, cât și creatorul jocului. Compania a dat asigurări că jocul va rămâne gratuit pentru o perioadă de timp pentru utilizatorii săi.
Wordle este un joc relativ recent, care avea doar 90 de jucători în Octombrie, în timp ce a atins 300.000 la începutul lunii ianuarie, iar acum are milioane de jucători în întreaga lume. Aceasta se datorează și ajutorului venit de la Twitter, locul unde utilizatorii se pot lăuda că au descoperit cuvântul zilei.
Creștere pentru The Times de când au introdus abonamentele
The Times a introdus în 2011 plata unui abonament pentru ediția sa digitală, în timp ce publicitatea este în continuare locul de unde compania își atrage finanțarea.
Cu toate acestea, ziarul american continuă să achiziționeze abonați, care pot veni din alte surse, jocuri, siteuri sau aplicații, care să se adauge universului de jurnalism pe care aceștia îl construiesc.
Potrivit ultimelor cifre anunțate de companie, în octombrie 2021, The Times aveau un număr de 8.4 milioane de abonați care plăteau o subscripție lunară, în timp ce în decembrie acestora s-a mai adăugat 1 milion din secțiunile de jocuri și rețete.
Creatorul jocului Wordle, Josh Wardle a recunoscut că jocul a fost inspirat din alte integrame pe care le-a jucat în The Times în timpul pandemiei, iar această vânzare a fost ”foarte naturală”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz