Network One Distribution, compania lui Iulian Stanciu, readuce frigiderul FRAM în casele românilor
Reading Time: 3 minuteBrandul FRAM, purtat de primul frigider românesc produs la Sadu în 1959, va fi relansat de către compania Network One Distribution (NOD) și este elementul în jurul căruia se construiește o nouă linie de produse electrocasnice.
Planurile pe termen mediu pentru noul FRAM includ obținerea unei cote de piață de 10% și chiar și exporturi către alte piețe. Produsele sunt fabricate în China și Turcia.
Pe lângă frigidere, sub brandul FRAM vor fi vândute mai multe tipuri de aparate electrocasnice. Pe site-ul FRAM sunt peste 30 de produse, electrocasnice mari (frigidere, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, hote, aragazuri) și mici (espressoare, cafetiere, friteuze, fierbătoare, prăjitoare de pâine, tocătoare), integrate în 4 game diferite și declinările lor (retro, clasic, color si modern) sub sloganul “Din trecut, în prezent”.
Noua linie se adresează deopotrivă generațiilor nostalgice, millenialilor deschiși să redescopere simbolurile vremurilor de atunci, cât și generației Z, dornică să se raporteze deopotrivă la rădăcini și la aspirații contemporane.
“Cand spui FRAM, spui retro-future. Spui design ergonomic și tușe elegante. Spui melanjul dintre trecut și prezent, dar și viitor care știe să valorizeze trecutul, fără să-și piardă gustul pentru inovație și pentru mâine. Când dorința de regăsire a identității naționale este un trend imposibil de ignorat, e important să încurajăm brandurile valoroase și design-ul local, să demonstrăm că România este în continuare capabilă să creeze, să distribuie și să comercializeze produse de calitate”
Iuliana Stănculescu, Division Manager NOD | Divizia Electrocasnice.
În categoria retro se regăsesc celebrele linii rotunjite la colțuri. Paleta de culori migrează de la pastelurile anilor ’60 la roșu, nuanțe metalice și mate, de brun și gri și, evident, clasicele alb / negru. Culoarea identitară a brandului FRAM este torcoaz, inspirat de agata albastră, simbol al rezistenței, optimismului și frumuseții fără vârstă.
“Dacă e o constantă în cei peste 65 de ani de existență tumultuoasă a lui Fram, aceasta este designul. Formele rotunjite, culorile pastel și sistemul de deschidere ce anticipa, în anii 60, slăbiciunea pentru industrial, l-au plasat în lumea bună a electrocasnicelor. Astăzi Fram este frigiferul pentru cei care, deși înconjurați de o mulțime de opțiuni, aleg în continuare designul cool și valorile aduse de un brand 100% românesc.”
Andrei Militaru, CEO Network One Distribution
Network One Distribution (NOD) este deținută de Iulian Stanciu, președintele executiv al eMAG. Compania a avut anul trecut afaceri de peste 360 de milioane de euro, fiind cel mai mare distribuitor de tehnologie din România, cu o echipă formată din peste 450 de profesioniști, o rețea națională de parteneri specializați și peste 130 de branduri în portofoliu.
NOD contribuie la revitalizarea brandurilor românești consacrate, completând portofoliul cu noua linie de electrocasnice FRAM, pe lângă Diamant și Pegas. Compania are în portofoliu și branduri proprii: Heinner – linii de electrocasnice, gătire, servire, confortul casei și grădină; Horizon – LCD TV & sisteme de home entertainment; Serioux – periferice IT; U-Grow – gamă de produse pentru bebeluși.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz