NETOPIA Payments extinde oferta de soluții BNPL (Buy Now, Pay Later) destinată partenerilor săi prin încheierea unui parteneriat cu PayPo.
Prin implementarea serviciilor PayPo, comercianții care utilizează procesarea plăților online prin NETOPIA Payments pot oferi clienților finali opțiunea de a amâna plățile pentru comenzile online.
Acest parteneriat vine într-un moment oportun pentru afacerile din eCommerce, oferindu-le un instrument util pentru a-și mări vânzările în perioada aglomerată de sfârșit de an și să satisfacă cererea crescută pentru flexibilitate financiară din partea consumatorilor.
Studiile PayPo indică faptul că implementarea soluției aduce multiple beneficii pentru magazinele online, inclusiv:
Consumatorii finali beneficiază de posibilitatea de a efectua cumpărături cu opțiunea de a plăti integral suma în 30 de zile fără dobândă sau oricând pe parcursul celor 30 de zile să împartă plata în 4, 5 sau 6 rate lunare egale, fără a plăti nimic la data tranzacție.
Serviciile PayPo oferă consumatorilor o experiență de cumpărare modernă și accesibilă, adaptată necesităților lor financiare, în timp ce comercianții beneficiază de instrumente avansate care stimulează vânzările și fidelizarea clienților.
Pentru partenerii NETOPIA, activarea soluției BNPL este rapidă și se realizează direct din platforma NETOPIA Payments.
Integrarea cu PayPo este simplificată și automatizată, fără necesitatea unor modificări tehnice semnificative la infrastructura magazinului online. Prin această abordare flexibilă, comercianții beneficiază de o soluție modernă care facilitează fidelizarea consumatorilor și răspunde cerințelor actuale de plată flexibilă în e-commerce.
Horia Grozea, Sales & Business Development Director la NETOPIA Payments, afirmă: „Parteneriatul cu PayPo reprezintă un nou pas în angajamentul nostru de a susține comerțul online din România cu soluții flexibile și moderne, adaptate nevoilor de azi. Solutia BNPL permite comercianților noștri să se diferențieze și să ofere experiențe de plată personalizate pentru un public care caută soluții rapide și accesibile.”
Raul Durma, Director General al PayPo: „Suntem încântați de parteneriatul cu NETOPIA Payments, deoarece împărtășim angajamentul de a sprijini comercianții online cu soluții inovatoare, flexibile și accesibile de plată. Opțiunile de amânare a plății și de plată în rate sunt concepute să ofere consumatorilor români libertatea de a alege metoda de plată care li se potrivește cel mai bine, contribuind astfel la o experiență de cumpărare mai plăcută și accesibilă.”
Prin acest parteneriat cu PayPo, NETOPIA Payments își reafirmă misiunea de a pune la dispoziția pieței de e-commerce instrumente inovatoare de plată online, menite să îmbunătățească experiența de cumpărare și să contribuie la creșterea vânzărilor partenerilor săi.
Consumatorii finali beneficiază de libertatea de a alege cea mai avantajoasă metodă de plată pentru comanda lor, stimulând atât valoarea medie a coșului de cumpărături, cât și fidelizarea clienților pentru partenerii NETOPIA Payments.
NETOPIA este un grup de companii românești înființat în 2003, care cuprinde serviciile NETOPIA Payments, mobilPay Wallet, web2sms și Kartela. NETOPIA Payments este cea mai folosită platformă de procesare plăți online în România, iar Web2SMS este una din cele mai utilizate platforme pentru servicii de marketing digital SMS. În prezent, peste 25.000 de afaceri din industria de e-commerce folosesc serviciile și soluțiile grupului NETOPIA: plăţi mobile, tranzacții online cu carduri bancare sau prin SMS, marketing prin SMS sau reîncărcări cartele de telefonie mobilă.
În ciuda creșterii fraudelor cibernetice, care reflectă tranziția lentă, dar constantă, a lumii către plățile digitale, falsificarea bancnotelor rămâne la…
Producția de alimente se bazează pe activități și procese tehnologice care consumă cantități mari de energie și combustibili fosili, ceea…
Golin România câștigă premiul Event & Experiential Marketing la European Excellence Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de…
Prin natura noastră, suntem predispuși la inerție, iar instinctul de conservare provoacă o reticență firească față de schimbare. Putem observa…
Schneider Electric a publicat două rapoarte realizate de Institutul său de Cercetare pentru Sustenabilitate – Sustainability Research Institute (SRI), care…
La finalul lunii noiembrie, Glenfiddich a lansat pe piața din România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative…