Stiri

Nestlé lansează ediția limitată KitKat Chunky Double Choc

Reading Time: < 1 minut

Nestlé a lansat în magazine un nou produs în gama KitKat Chunky, care realizează un echilibru unic între ciocolata delicioasă și napolitana crocantă: KitKat Chunky Double Choc.

Ediția limitată are o structură nouă a produsului: pe lângă combinație de ciocolată fină cu lapte și napolitană crocantă, KitKat Chunky Double Choc conține și un strat de cremă de ciocolată cu lapte, îmbogățit cu fulgi de orez cu cacao, pentru un mix extra crocant. La fel ca multe produse KitKat, noul KitKat Chunky Double Choc este potrivit și pentru vegetarieni.

“Viața e plină de provocări, dar nu uita să iei o pauză și să te bucuri de fiecare moment! Fie că ești în mișcare sau te relaxezi, KitKat este partenerul perfect pentru momentele tale de răsfăț. Menține-ți ritmul cu variantele clasice KitKat Chunky Milk, White sau explorează noua ediție limitată, KitKat Chunky Double Choc, recent lansată!”

Cristiana Borșaru, Senior Brand Manager Confectionery, Nestlé

KitKat este primul brand global de ciocolată care utilizează cacao provenită 100% din surse sustenabile, iar KitKat Chunky Double Choc duce mai departe acest angajament. Fiecare KitKat folosește cacao certificată Rainforest Alliance prin Nestlé Cocoa Plan. Mai mult, prin inițiativa KitKat „Breaks for Good/ Pauze cu bun si bine”, fiecare pauză luată de consumatori susține activitatea fermierilor de cacao și crește gradul de conștientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de cacao folosită în batoanele KitKat.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.

Team

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

2 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

3 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

4 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

7 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

8 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

10 ore ago