Business

Nestlé Global: vânzări totale în scădere cu 9,5% în prima jumătate a anului

Reading Time: 2 minute

Vânzările totale ale Nestlé au scăzut în primele șase luni ale anului cu 9,5% față de aceeași perioada a anului anterior, de la 45,5 miliarde CHF la 41,2 miliarde CHF. Compania anunță, de asemenea, pentru prima jumătate a anului o creștere organică la nivel de grup de 2,8%, cu o creștere internă reală (RIG) de 2,6% și pricing de 0,2%, creștere susținută de avântul înregistrat în Americi (AMS), Purina PetCare și Nestlé Health Science.

Efectele COVID-19 asupra creșterii organice au variat semnificativ în funcție de zona geografică, categoria de produse și canalul de vânzări, în funcție de momentul apariției focarelor, de sfera restricțiilor și de comportamentul consumatorului. Majoritatea piețelor au înregistrat o creștere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru.

Evoluția companiei în zona EMENA

În primele șase luni ale anului a fost înregistrată o creștere lentă în EMENA. După un avânt puternic în primele luni ale anului, creșterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă și Nestlé Professional. În zona EMENA a fost înregistrată o creștere organică de 2,4%, cu o creștere internă reală (RIG) solidă de 2,8% și o scădere a prețurilor de 0,4%. Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10,0 miliarde CHF.

Nestlé în România

”Vom investi în continuare în portofoliul din România prin lansări de noi rețete, dar și renovări de produs. Totodată, vom continua și vom extinde demersurile în direcția sprijinului oferit comunităților, cu atât mai mult în această perioadă în care este nevoie de implicarea tuturor actorilor mediului public și privat.”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager al Nestlé România.

Pe plan local, anul acesta compania Nestlé și-a extins portofoliul cu produse precum NESCAFE 3in1 – cu o nouă rețetă, în urma renovării întregului portofoliu și lansării de sortimente noi și răcoritoare – NESCAFE 3in1 Frappe și, în ediție limitată, NESCAFE 3in1 Frappe Caramel, precum și a lansărilor Purina Gourmet Nature’s Creations, Maggi 5 Minute, Kit Kat Gold și Ruby, Nesquik All Natural Ready to Drink, Cheerios Ovăz, After Eight ediție limitată de vară cu mentă și aromă de căpșună, precum și noi sortimente JOE: Joe Coconut Dreams, Joe Summer Dreams – napolitane cu foaie colorată și cremă de lapte cu aromă de banană și căpșună, acestea fiind deja disponibile în magazinele din țară.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

17 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago