La începutul acestui an, Mullen a câștigat pitchul de creație organizat de compania Nestle România și va oferi soluții creative multi-channel pentru brandul de cafea Nespresso. Cele două echipe vor construi în continuare proiecte creative la o cafea excepțională, împărtășind valori și un spirit inovator, care susțin dezvoltarea unor campanii memorabile pentru diverse sortimente de cafea și espressoare din portofoliul Nespresso.
Colaborarea s-a consolidat prin înțelegerea viziunii inovatoare a brandului, a dorinței de a transforma cafeaua într-o forță a binelui și de a atrage participarea tuturor la conectarea unei rețele care să aibă drept nucleu cafeaua, iar ca piloni principali calitatea, cultura, grija pentru natură și comunitate.
În următorii 3 ani, pentru a susține și completa experiența multi-channel, agenția va asigura servicii de strategie, creație, DTP, producție audio-video, dar și realizarea de materiale pentru trade, print, branding, outdoor, digital și Social Media.
„Continuarea acestui parteneriat este o confirmare a faptului că echipele noastre au o viziune comună în prezentarea valorilor Nespresso și a brandului nostru de cafea. Obiectivul nostru comun va rămâne promovarea proiectelor de inovație și sustenabilitate care diferențiază brandul Nespresso și îl plasează în topul preferințelor consumatorilor de cafea super-premium”, a spus Lidia Chiraches, Marketing Manager, Nespresso.
„Credem foarte mult în compatibilitate la nivel creativ și valoric, de aceea ne bucurăm să continuăm acest frumos parteneriat cu dream-brand dar și dream-team Nespresso pentru următorii 3 ani. Un brand aproape de ADN-ul nostru strategic și creativ, Nespresso ne-a permis, de-a lungul timpului, să dezvoltăm campanii multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, care să consolideze imaginea brandului. Sperăm să sărbătorim fiecare an de colaborare cu proiecte valoroase și inovatoare, în spiritul brandului Nespresso”, a completat Andra Panaitescu, Client Service Director, Mullen România.
Echipa Mullen: Anca Iuhas (Strategy Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Mara Grigorescu (Account Director), Elena Enciu (Account Manager), Andreea Matei (Account Executive), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Dan Drăgan (Senior Art Director), Ana Gheorghe (Copywriter), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer)
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…
Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…