CSR Stiri

Nespresso România: Savoare și sustenabilitate

13 nov. 2021 2 min

Nespresso România: Savoare și sustenabilitate

Reading Time: 2 minute

Obiectivul Nespresso este ca până la finalul anului 2022, fiecare ceașcă de cafea să aibă o amprentă de carbon neutră. Pentru a atinge acest obiectiv, compania va continua să deruleze acțiuni legate de reducerea emisiilor de carbon, dar și unele de reîmpădurire.

Pe plan global, compania a plantat mai bine de 5,2 milioane de copaci doar în intervalul 2014 – 2020 și are o capacitate de reciclare de 90%.

Pe plan local, Nespresso, alături de Nestlé România plănuiește să planteze peste 50.000 de puieți de copaci în zonele tampon din jurul Parcului Național Cozia care, până în anul 2050 vor neutraliza 10.000 de tone de dioxid de carbon, ca parte a proiectului „Popas 2020”.

Anul acesta se vor planta 25.000 de molizi, pentru aniversarea a 25 de ani de Nestlé în România, după ce în 2020 a avut loc plantarea a 30.000 de salcâmi, precum și colectarea repetată de deșeuri și lansarea primului studiu de biodiversitate pentru Parcul Național Cozia.

„În România, ne-am propus să investim mai mult în economia circulară. În 2021, raportul The Circularity Gap Report a arătat că mai puțin de 9% din economia globală este circulară. Și trebuie să continuăm să investim în programe de sustenabilitate”, a precizat Mihai Boca, After Sales Manager & Sustainability Champion Nespresso, în cadrul zilei dedicate CSR de la Zilele Biz.

În România, compania are constant inițiative de sustenabilitate, un exemplu recent este transformarea zonei de reciclare din noul magazine Nespresso din AFI Controceni într-un spațiu interactiv în care clienții pot afla mai multe despre procesul de reciclare. În plus, de anul trecut, pungile Nespresso sunt din materiale biodegradabile. Nespresso România a avut campanii de comunicare pe subiectul reciclării și sustenabiltății, a colaborat cu Galeria de Artă Galateca în 2019 și a inițiat proiectul „Re-Circulare, Re-Naștere, Re-Inventare”, în cadrul căruia nouă artiști au creat lucrări de artă folosind capsule Nespresso. În 2021, compania a transpus în formă fizică manifeso-ul pentru sustenabilitate, „Fapte înainte de toate”, cu ajutorul designerului Vlad Țenu, care a creat o serie de instalații de artă din materiale reciclate, ce au fost expuse în vitrinele BTQ Băneasa și BTQ Dorobanți.

Partenerii Zilei de CSR sunt LIDL, UniCredit Bank, JYSK, Air France, KLM, Nespresso, Orange, Siviero Maria, Schneider Electric.

Despre Zilele Biz

Zilele Biz prezintă într-un maraton LIVE de 5 zile, transmis pe pagina de Facebook și canalul de YouTube ale revistei Biz, schimbul de idei, analizele, soluțiile și previziunile care trasează tendințele din mediul de business românesc.

De 20 de ani, Zilele Biz este martorul tuturor transformărilor și evenimentelor economice și de business din România. Din 2002 și până azi, la Zilele Biz s-au format generații de profesioniști în antreprenoriat, management, comunicare și marketing.

De 20 de ani, Zilele Biz înseamnă networking profesionist pentru participanți și content de calitate pentru audiență.

Foto: Vali Mirea

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: