Stiri

Nespresso deschide un magazin în Constanța, până la finalul anului

Reading Time: 3 minute

După deschiderea unui magazin în Timișoara și Iași, Nespresso România își continuă expansiunea prin lansarea unui punct de vânzare în Constanța până la finalul acestui an

Anul 2023 a venit cu două lansări importante pentru Nespresso România, atât în gama pentru consum acasă, cât și în gama Profesională. Pentru sistemele Vertuo și Original, Nespresso tocmai a lansat pe piața locală sortimente din gama Reviving Origins. Iubitorii de cafea pot degusta cafelele unice din Cuba, Columbia și Uganda începând cu această lună. Prin programul Reviving Origins, Nespresso rescrie povestea unor cafele deosebite din zone afectate de schimbări climatice sau sociale. Pentru gama Profesională, brandul a lansat în acest an gama Exclusive Selection. Sortimentele Exclusive Selection provin din terroir-uri necunoscute sau neexplorate din Nepal sau Galapagos, oferind o experiență memorabilă și o oportunitate unică de a spune povești despre metode foarte inedite de a culege și procesa planta de cafea.

Una dintre cele mai importante realizări din acest an pe piața locală este extinderea lanțului de magazine Nespresso prin expansiunea punctului de vânzare din Timișoara într-un Boutique, oferind o experiență completă iubitorilor de cafea, deschiderea primului punct de vânzare din Iași, respectiv apropiata deschidere a primului punct de vânzare din Constanța.

“În primul rând, am creat abonamente de cafea sau de espressoare pentru a răspunde cât mai bine nevoilor membrilor noștri: comenzi lunare automate, credit pentru produsele preferate – capsule, accesorii si espressoare, livrare gratuită și beneficii pentru senioritate. Consumatorii au nevoie de rapiditate, își doresc beneficii extra și recunoașterea loialității. O altă modalitate prin care completăm experiența memorabilă Nespresso este prin lansarea sesiunilor de Masterclass ținute de Coffee Ambassador Nespresso pentru membri, clienți și parteneri. Am început această inițiativă în acest an și am ținut deja peste 10 sesiuni despre arta cafelei și unicitatea sortimentelor noastre. Iar o altă modalitate prin care creăm momente cu adevărat unice și speciale este prin experiențe fine dining. Cafeaua Nespresso este integrată în aceste experiențe culinare de lux, prin pairing cu preparate extraordinare sau integrată în rețete unice create de Chefi de top, dezvăluind note și profiluri aromatice memorabile”

Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer la Nespresso România, Nestlé România

Aceste proiecte, care au în centru consumatorul, sunt dublate de inițiative menite să reducă impactul asupra mediului. Nespresso a lansat de curând raportul de sustenabilitate – The Positive Cup. În 2022 Nespresso și-a îndeplinit angajamentul comunicat în septembrie 2020 ca fiecare ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră, iar în prezent, compania lucrează la îndeplinirea obiectivului Net Zero. Pașii urmați de Nespresso pentru atingerea obiectivului Net Zero sunt agricultura regenerativă, plantarea de 32 de milioane de arbori în perioada 2021-2030, inovații în produse și sisteme, precum și optimizarea energiei și logisticii.

Circularitatea are un rol esențial în strategia de sustenabilitate a companiei, iar pe lângă implementarea unei infrastructuri locale proprii de colectare și reciclare a capsulelor utilizate, compania a lansat în 2022 și progamul RELOVE, prin care recondiționează espressoare utilizate. Astfel, brandul vine în completarea eforturilor de circularitate a capsulelor, cu soluții pentru reutilizarea espressoarelor. De la lansarea programului RELOVE, în februarie 2022, aproximativ 300 de espressoare au fost recondiționate, găsindu-și noi utilizatori prin această inițiativă.

“Recondiționând espressoarele și prelungindu-le astfel durata de viață, reducem producția de plastic și alte materii prime, precum și emisiile de CO2, deoarece acestea sunt recondiționate la un service local. Toate espressoarele sunt aduse la stadiul de conformitate funcțional și estetic, pentru a oferi aceeași experiență de consum și calitate inegalabilă a cafelei Nespresso”

Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer la Nespresso România, Nestlé România

Nespresso România duce consumul de cafea în zona premium oferind cafele excepționale, abonamente de cafea și espressoare, sesiuni de masterclass și acompaniază cu mândrie experiențe de fine dining create de partenerii strategici și Chefi de top. Toate aceste lucruri se desfășoară cu atenție și grijă pentru mediul înconjurător, cu o amprentă de carbon neutră și cu accelerarea planurilor de sustenabilitate prin proiecte locale de circularitate, recondiționând espressoarele utilizate.  

Nespresso este cunoscut în întreaga lume și datorită modelului său unic de business direct către consumator, fiind una dintre puținele cafele, dacă nu chiar singura, care se distribuie prin intermediul propriei rețele de magazine si pe propriile canale de ecommerce: website și aplicație.

”Acest model direct către consumator asigură o satisfacție ridicată clienților noștri, întrucât relațiile pe care le construim cu ei sunt deosebit de trainice și personalizate. De aproape opt ani ne mândrim în Romania cu unele dintre cele mai înalte scoruri în ceea ce privește intenția de recomandare a clienților noștri cu privire la produsele și serviciile Nespresso, acestea situându-se mereu între 83% și 86% – un scor excepțional pentru orice jucător din industria produselor sau a serviciilor de lux”

Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer la Nespresso România, Nestlé România
Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

25 de minute ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

34 de minute ago

20 de jurați vor decide care sunt cele mai inovatoare startup-uri de tehnologie la prima ediție a Romania Startup Awards

20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…

36 de minute ago

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

2 ore ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

3 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

3 ore ago