Stiri

Nespresso deschide cel de-al nouălea magazin din România

Reading Time: 2 minute

Nespresso anunță deschiderea primului punct de vânzare din Iași, în Palas Mall, extinzându-și astfel rețeaua de puncte de vânzare și în estul țării. Această inaugurare marchează o etapă importantă în expansiunea brandului în România.

Nespresso își propune să ofere momente speciale iubitorilor de cafea, prioritizând calitatea cafelei și sustenabilitatea operațiunilor sale.

,,Suntem foarte entuziasmați să inaugurăm al 9-lea punct de vânzare Nespresso din România și primul din Iași! Ne bucurăm să aducem gustul memorabil Nespresso mai aproape de consumatorii din regiune și să le oferim experiențe autentice. Nespresso își continuă expansiunea pe plan local, iar deschiderea noului punct de vânzare în Iași, primul din estul țării, este un moment cheie în strategia noastră de extindere la nivel național. Avem toată aprecierea pentru echipa noastră internă și pentru partenerii noștri care au făcut această extindere posibilă”

Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer, Nespresso Romania

Nespresso a deschis primul Boutique din România în 2015, pe Calea Dorobanților în București. Boutique-ul rămâne și în prezent un punct emblematic, oferind o experiență deosebită iubitorilor de cafea. Cu o zona dedicată pentru degustare, echipa de specialiști creează momente memorabile și oferă consiliere pentru identificarea sistemului și sortimentelor pentru un ritual potrivit fiecărui consumator. Nespresso a continuat apoi cu extinderea în 4 mall-uri din București, Băneasa Mall, AFI Cotroceni, Mega Mall și Sun Plaza. De asemenea, brandul a deschis în ultimii 3 ani puncte de vânzare în țară, AFI Brașov, Vivo Mall Cluj și Iulius Town Timișoara. Cea mai recentă investiție a brandului a fost în extinderea punctului de vânzare din Timișoara într-un Boutique ce oferă o experiență completă clienților săi. Extinderea a fost marcată tot în această lună, iar designul interior încorporează elemente distincte ale culturii bănățene. Nespresso evidențiază astfel aprecierea sa pentru patrimoniul cultural local, subliniind totodată interesul brandului pentru diversitatea culturală și conexiunea acesteia cu gustul unic al cafelei.

Planurile de extindere Nespresso au în centru angajamentul de continuare a eforturilor de sustenabilitate. Orice ceașcă de cafea Nespresso are o amprentă de carbon neutră, iar din 2018, Nespresso este primul producător de cafea care a introdus o infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele pe care le comercializează. Prin acest program, iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost pentru ei, atunci când primesc o nouă comandă de cafea. 

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

3 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

4 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

8 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

9 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

9 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

9 ore ago