Nespresso deschide cel de-al nouălea magazin din România
Reading Time: 2 minuteNespresso anunță deschiderea primului punct de vânzare din Iași, în Palas Mall, extinzându-și astfel rețeaua de puncte de vânzare și în estul țării. Această inaugurare marchează o etapă importantă în expansiunea brandului în România.
Nespresso își propune să ofere momente speciale iubitorilor de cafea, prioritizând calitatea cafelei și sustenabilitatea operațiunilor sale.
,,Suntem foarte entuziasmați să inaugurăm al 9-lea punct de vânzare Nespresso din România și primul din Iași! Ne bucurăm să aducem gustul memorabil Nespresso mai aproape de consumatorii din regiune și să le oferim experiențe autentice. Nespresso își continuă expansiunea pe plan local, iar deschiderea noului punct de vânzare în Iași, primul din estul țării, este un moment cheie în strategia noastră de extindere la nivel național. Avem toată aprecierea pentru echipa noastră internă și pentru partenerii noștri care au făcut această extindere posibilă”
Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer, Nespresso Romania
Nespresso a deschis primul Boutique din România în 2015, pe Calea Dorobanților în București. Boutique-ul rămâne și în prezent un punct emblematic, oferind o experiență deosebită iubitorilor de cafea. Cu o zona dedicată pentru degustare, echipa de specialiști creează momente memorabile și oferă consiliere pentru identificarea sistemului și sortimentelor pentru un ritual potrivit fiecărui consumator. Nespresso a continuat apoi cu extinderea în 4 mall-uri din București, Băneasa Mall, AFI Cotroceni, Mega Mall și Sun Plaza. De asemenea, brandul a deschis în ultimii 3 ani puncte de vânzare în țară, AFI Brașov, Vivo Mall Cluj și Iulius Town Timișoara. Cea mai recentă investiție a brandului a fost în extinderea punctului de vânzare din Timișoara într-un Boutique ce oferă o experiență completă clienților săi. Extinderea a fost marcată tot în această lună, iar designul interior încorporează elemente distincte ale culturii bănățene. Nespresso evidențiază astfel aprecierea sa pentru patrimoniul cultural local, subliniind totodată interesul brandului pentru diversitatea culturală și conexiunea acesteia cu gustul unic al cafelei.
Planurile de extindere Nespresso au în centru angajamentul de continuare a eforturilor de sustenabilitate. Orice ceașcă de cafea Nespresso are o amprentă de carbon neutră, iar din 2018, Nespresso este primul producător de cafea care a introdus o infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele pe care le comercializează. Prin acest program, iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost pentru ei, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz