Fondul de investiții Neogen Capital investește 500.000 euro în tehnologia de automatizare a proceselor prin robotizare (RPA – Robotic Process Automation) dezvoltată de MissionCritical. Startup-ul care creează roboți software pentru automatizarea mai rapidă a proceselor din companii este evaluat la peste 5 milioane de euro după această rundă de finanțare. Investiţia va fi alocată în principal pentru dezvoltarea platformei de RPA şi mărirea echipei operaţionale.
Cu tehnologia creată de MissionCritical, companiile au posibilitatea să „recruteze”, pe lângă resurse umane, și forță de muncă digitală accesibilă sub formă de roboți software reutilizabili. Această tehnologie bazată pe inteligență artificială are rolul de a executa rapid diverse procese repetitive care pot fi standardizate și automatizate, cu scopul de a economisi timp pentru angajați și a le permite acestora să se concentreze pe activități mai complexe.
“Tratăm cea mai importantă problemă a industriei de RPA tradițional – investiții ample și un orizont de timp incert până în momentul în care eficientizarea proceselor începe. Așteptările clienților sunt total diferite, aceștia își doresc să poată automatiza procese de business într-un timp scurt, iar modelul nostru de business vine în ajutorul acestora, accelerând utilizarea roboților software în companii”, spune Mario Popescu, CEO MissionCritical.
De la resurse umane, la departamentul financiar sau la cel de marketing, tehnologia RPA este folosită în aproape toate funcțiunile unui business. Cu ajutorul acesteia, companiile pot configura un robot sau un software pentru manipularea datelor, pentru declanșarea unor răspunsuri automate, sau pentru comunicarea cu alte sisteme digitale. Printre companiile care folosesc deja soluțiile MissionCritical se numără Ana Hotels, Athénée Palace Hilton, Courtyard by Marriot sau Xerox România. În același timp, compania are parteneriate strategice cu Bit Soft, Bittnet, Microsoft și Neogen.
“Asistăm la o schimbare dramatică a procesului de muncă așa cum îl știam până acum. Companiile vor supraviețui prin eficientizarea proceselor adaptându-se din mers și punând la treabă în mod cât mai eficient și creativ toate resursele: umane și digitale. Bariera digital – nedigital este din ce în ce mai subţire. Ca să supravieţuieşti trebuie să foloseşti tehnologia”, a precizat Călin Fusu, CEO Neogen.
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…
Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…
Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…
YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…