Nedim Baytorun, noul Business Unit Director în cadrul Vodafone România
Reading Time: < 1 minutVodafone România îl numește pe Nedim Baytorun în funcția de Consumer Business Unit Director începând cu 1 iulie 2021. Baytorun va fi parte a echipei executive și îi va raporta direct lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Nedim s-a alăturat Vodafone Turcia în 2013 și a avut o serie de roluri în zona comercială și marketing, inclusiv Head of Segments și Head of Digital Transformation & Revenue Management. Ulterior, s-a alăturat Vodafone Albania în 2019 pe poziția de Consumer Business Director unde a coordonat transformarea agilă a departamentului , devenind un brand convergent odată cu integrarea Vodafone – Abcom. În timpul mandatului său, a fost implicat în proiecte importante de digitalizare, inclusiv prima platformă de tranzacționare digitală pe piață – GigaMarket.
Nedim Baytorun îl înlocuiește pe Mostafa El-Beltagy care își încheie mandatul. El-Beltagy s-a alăturat echipei Vodafone România în martie 2018, iar de atunci a trecut dincolo dincolo de aspectele comerciale pe care le presupune rolul și a coordonat proiecte care au adus la viață misiunea brandului de a oferi tehnologie pentru o viață mai bună.
Unele dintre cele mai importante proiecte ale Vodafone România din ultimii ani sunt legate de numele său: prima lansare comercială 5G din România, Vodafone Flex – primul abonament complet digital disponibil pe piață, Vodafone Club – noul program de loialitate pentru clienți. De asemenea, s-a implicat și în platformele și proiectele care au contribuit la poziționarea Vodafone ca un brand responsabil social – inițiativele „Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă” și „Împreună suntem mai puternici”.
El-Beltagy a condus procesul de integrare a diviziei de consumer a Vodafone cu UPC și rebranding-ul UPC, și a lansat serviciul Vodafone TV, care a consolidat poziția Vodafone de jucător convergent în industria de telecomunicații.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz