Narcoffee Roasters se extinde în Italia
Reading Time: 2 minuteNarcoffee Roasters, rețeaua de cafenele de specialitate fondată de către antreprenorii clujeni Marcelus Suciu și Dan Isai, se extinde în Italia, prima cafenea urmând să fie deschisă la Milano.
“Franciza Narcoffee Roasters din Milano se deschide până la finalul anului”, a declarat Marcelus Suciu. Antreprenorul din Cluj a adăugat că orice cafenea intră în Italia cu umilință, făcând o reverență, pentru că italienii știu să bea cafea.“Italienii au inventat mașina de espresso, cafelele ristretto, cafelele scurte (…) Știu să bea cafea, nu ai ce să îi înveți”, a spus Marcelus Suciu, făcând o comparație cu piața locală, care este încă la început, mai ales pe zona de specialty coffee.
Narcoffee Roasters a deschis deja o cafenea în afara granițelor, la Praga, la sfârșitul anului trecut.
Întrebat cum a evoluat unitatea din Praga, Marcelus suciu a spus că startul a fost “mai timid”, dar acum este pe un trend ascendent și va fi deschis și un al doilea spațiu.
Narcoffee Roasters Praga respectă întocmai tipicul conceptelor autohtone, cu un meniu pe bază de espresso, adică specialități de cafea precum flat white, long black sau latte și un meniu pe bază de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. În plus, meniul mai include și infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum și răcoritoare din fructe presate la rece.
Afaceri de peste 3 milioane de lei în primul an de la lansare
Narcoffee Roasters a înregistrat o cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei în primul an de la lansarea oficială pe piață.
Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele obținute în primul an de activitate au fost generate de cele patru cafenele Narcoffee Roasters existente pe piața locală și internațională. Prima locație a fost inaugurată la începutul anului 2017, în centrul orașului Cluj-Napoca, având o suprafață de 60 mp, urmată de a doua locație, amplasată în clădirea The Office, cu sediul în același oraș, pe o suprafață de 100 mp.
În vara anului trecut cei doi antreprenori clujeni au investit în deschiderea celei de-a treia unități din rețeaua proiectului clujean și prima din Capitală, în incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni. În plus, tot anul trecut, Narcoffee Roasters a trecut granițele României, deschizând a patra locație din rețea și prima sa franciza la Praga, amplasată în centrul comercial Chodov.
Dintre cele patru locații inaugurate în primul an de activitate, prima cafenea, amplasată în centrul orașului Cluj-Napoca a fost și cea mai populară și traficată în perioada de referință, conform datelor companiei. Potrivit reprezentanților companiei, se observă o creștere a consumului de cafea de specialitate în rândul românilor, iar acest lucru se reflectă și în volumul de vânzări înregistrat de lanțul de cafenele clujean, care, în primul an de la lansare a vândut peste 150.000 de produse pe bază de cafea, cele mai populare produse fiind flat white, cappuccino și latte.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz