Narcis Horhoianu, noul director de marketing al Heineken Romania
Reading Time: < 1 minutIncepand din 1 februarie 2014, Narcis Horhoianu, fost director de marketing al Procter&Gamble, face parte din echipa de management a Heineken Romania si este responsabil de strategia de marketing a acesteia.
Narcis Horhoianu a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter & Gamble, in functii de manager senior in cadrul departamenului de Marketing. In ultima sa pozitie, Marketing Director – Brand Operations Leader, a fost responsabil de coordonarea activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de brand, cu extindere in toate tarile din Balcani. Inainte de aceasta, a detinut diverse functii, inclusiv de conducere, in aria de dezvoltare de brand si business, coordonand echipe multifunctionale si diversificate. Activitatea sa in Procter & Gamble a fost recunoscuta de expertii din industrie prin mai multe premii Effie.
Intre anii 2004 si 2011 Narcis Horhoianu a fost un membru activ al echipei de management International Advertising Organization (IAA). A absolvit studiile de inginerie in cadrul Universitatii Politehnica (Inginerie) Bucuresti. Heineken Romania face parte din grupul Heineken si are cel mai diversificat portofoliu de marci, acoperind toate segmentele pietei de bere din Romania: Heineken, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana.
Heineken Romania are patru fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si Targu Mures si peste 1.100 de angajati.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz