Începând din luna august şi până în octombrie inclusiv, Napolact va avea pe piaţă o nouă serie de ambalaje pentru lapte, atât pentru cel ecologic, cât și pentru cel convențional, la cutie și la pet.
Noile ambalaje ce fac parte din noua campanie a brandului, ”Cinste Vouă!”, care celebrează eroii perioadei de pandemie, cei care s-au aflat în linia întâi în combaterea ei: medicii, livratorii, oamenii din fabrici şi lucrătorii din magazine. În consecinţă, noile ambalaje au ilustrate pe ele meserii şi roluri sociale: medici, casieri, livratori, oamenii legii, lucrători în fabrici. Campania onorează şi eroii care au avut mai puţină vizibilitate în aceste vremuri – mame, taţi şi bunici vor figura pe ambalajele laptelui ecologic.
În plus, pentru pet-urile de lapte convențional gramajul a fost mărit la 1.7l, iar cel ecologic, la 1.6l, păstrând același preț.
De la începutul pandemiei FrieslandCampina România a donat peste șapte tone de produse Napolact către asociații din Cluj și Mureș, printre care Spitalul de Boli Infecțioase Cluj și Centrul pentru Vârstnici din Târgu Mureș. În București, Napolact a livrat produse lactate către spitalele care reprezintă linia întâi în combaterea COVID 19: Spitalul Victor Babeș, Spitatul Balș, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar şi Spitalul Colțea.
Compania continuă să sprijine și Banca pentru Alimente din Cluj prin donații de produse Napolact, dar și prin facilitarea donațiilor pe care le pot face consumatorii prin intermediul magazinului online lansat în luna mai a acestui an. Până acum, au fost donate cu ajutorul clienţilor Napolact peste o mie de kilograme de produse.
FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și are în portofoliu o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…