Naked PR, primul proiect educational de PR specializat
Reading Time: 3 minute<p> Pe 21 octombrie 2013 se lanseaza prima serie de workshopuri a proiectului educational <a href=”http://www.nakedpr.ro „>Naked PR</a>. Domeniile propuse in aceasta prima serie sunt: Business PR, Fashion PR, Celebrities PR si Cultural & Arts PR.</p> <p> </p> <p> Proiectul se adreseaza tuturor celor pasionati de PR, fie ca sunt profesionisti, aspiranti sau angajatori.</p> <p> </p> <p> Workshopul de Business PR va fi sustinut de Mirela Bucovicean, fondator, Molecule F.</p> <p> </p> <p> "Daca as fi stiut la inceput de cariera in business macar un sfert din cate stiu acum, drumul meu ar fi fost unul mult mai usor si mai rapid. Vreau sa va impartasesc din ce am invatat in 22 de ani de experienta personala, activand in mai mult de 13 industrii. O luam de la zero, lucram impreuna ideile de business, facem planuri de dezvoltare si network, invatam cum sa ne PR-izam pe noi insine si business-ul propriu, aflam impreuna drumul spre succes”, declara Mirela Bucovicean.</p> <p> </p> <p> Ana Bucur (Brand Manager, Gucci Romania) si Noemi Revnic (PR, The Place, si owner al blogului de lifestyle si cultura <a href=”http://www.placerileluinoe.ro”>Placerile lui Noe</a>) vor fi gazdele workshopului de Fashion PR.</p> <p> </p> <p> “Moda este unul dintre cele mai dinamice domenii, iar comunicarea in moda, cu particularitatile ei, trebuie sa tina pasul alert. Astazi, odata cu dezvoltarea tehnologiei, cu accesul permanent la informatie si cu o continua globalizare a pietei, provocarile sunt mai mari si obiectivele din ce in ce mai sus.</p> <p> </p> <p> Cursul nostru de Fashion PR este conceput sa ofere nu doar o baza teoretica cu instrumente precise de comunicare, ci si aspectul lor practic, ilustrat si aplicat pe exemple concrete si studii de caz”, declara Ana Bucur si Noemi Revnic.</p> <p> </p> <p> Workshopul de Celebrities PR va fi sustinut de Adelina Bortan, PR specialist, Prima TV.</p> <p> </p> <p> “In cadrul workshopului de Celebrities PR vom pune accent mai mult pe partea practica. Vom vorbi despre strategii de PR, story brokering sau cat de importanta este povestea, cum construiesti imaginea sociala a unei persoane publice. Va voi dezvalui insight-uri din aceasta ramura a relatiilor publice si vom face cunostinta cu vedete care au inteles importanta PR-ului in dobandirea notorietatii”, spune Adelina Bortan.</p> <p> </p> <p> Despre PR-ul de carte, librarie si evenimente de cultura urbana va vorbi Anca Danila (PR, Carturesti), in cadrul workhospului de Cultural & Arts PR</p> <p> </p> <p> “Stii cum e sa-ti placa foarte mult un film, o carte sau un fel de mancare, si sa vrei sa spui tuturor despre experienta avuta? Cam asa va fi la workshopul de Cultural & Arts PR, unde vom vorbi despre branduri inspirationale, prima lansare de editura, evenimentele de cultura urbana si cum tii pasul cu tot ceea ce se intampla in mediul cultural”, declara Anca Danila.</p> <p> </p> <p> Catalin Anchidin va vorbi despre PR-ul de film, in cadrul workshopului de Cultural & Arts PR.</p> <p> </p> <p> “Fiecare din noi are un film preferat. La fel cum fiecare din noi ne facem propriile proiectii cand vine vorba despre proiectele in care ne implicam. Cum reusesti sa te adaptezi unei lumi care vinde vise si cum faci ca, la randul tau, sa le vinzi mai departe? Asta vom incerca sa povestim impreuna la Naked PR”, spune Catalin Anchidin.</p> <p> </p> <p> Irina Milenkovici si Suzana Vasilescu vor povesti despre PR-ul pentru galeriile de arta, in cadrul workshopului de Cultural & Arts PR.</p> <p> </p> <p> “You have to be unique, and different, and shine in your own way.” (Lady Gaga).</p> <p> </p> <p> “Aceasta este motivul pentru care noi am ales drumul galeriilor de succes. Prin intermediul acestui curs va vom introduce in lumea artei contemporane, a managementului unei galerii si a reprezentarii unui artist, pe scurt a PR-ului in arta! Despre asta si multe alte "secrete" va vom vorbi la prima noastra intalnire”, declara Suzana Vasilescu si Irina Milenkovici.</p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz