Oricine scanează vara aceasta dozele de Coca-Cola Zero Zahăr în ediție limitată poate asculta primul album INNA lansat exclusiv pe doze. În plus, noile doze de Coca-Cola Zero Zahăr vor reprezenta biletul de acces la primul concert al INNEI susținut în exclusivitate online. Doar pe 25 iulie, între orele 20:00 și 22:00, consumatorii Coca-Cola Zero Zahăr devin, prin scanarea dozelor, spectatorii concertului de promovare al noului album al artistei.
Noul album, YO, este compus integral de INNA și va putea fi ascultat, din luna iulie, de pe un suport audio neconvențional: dozele de Coca-Cola Zero Zahăr.
Fiecare dintre cele 4 doze ediție limitată conține o melodie diferită: „Locura”, „Iguana”, „Si, Mama” și „La Vida”, iar pentru a da “play” uneia dintre piese trebuie doar scanat, cu telefonul mobil, logo-ul Shazam de pe ambalaj.
INNA este imaginea Coca-Cola Zero Zahăr începând cu luna ianuarie a acestui an.
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…