De patru ani, Arctic reușește să se mențină lider în topul celor mai puternice branduri românești. Cum reușește acest lucru și cum construiește compania viitorul electrocasnicelor ne detaliază Murat Büyükerk, Chief Executive Officer la Arctic.
Este o onoare să primim acest premiu și în acest an, după ce am fost pe primul loc și la edițiile din 2020, 2021 și 2022. Suntem mândri de faptul că ne bucurăm în continuare de încrederea românilor, cărora le suntem recunoscători pentru că sunt alături de noi.
Dragostea profundă pentru România și angajamentul ferm față de sustenabilitate și mediu s-au aflat mereu în centrul valorilor noastre și ne-au determinat să continuăm să investim nu doar în produse inovatoare, ci și în viitorul nostru comun. Arctic rămâne brandul numărul 1 de electrocasnice din punctul de vedere al vizibilității, recunoașterii, dar și al vânzărilor.
Eforturile noastre integrate, inclusiv în materie de producție și tehnologie, ne-au menținut pe primul loc în preferințele românilor în categoria electrocasnicelor de mari dimensiuni, potrivit studiului Euromonitor Consumer Appliances ediția 2023. Având în vedere toate aceste realizări, le mulțumesc colegilor mei pentru pasiune, determinare și pentru modul în care se identifică cu misiunea Arctic – aceea de a încuraja un stil de viață sustenabil.
Cred cu tărie în economia românească și în potențialul țării de a deveni lider în numeroase domenii. Producția de electronice și electrocasnice are toate șansele de a deveni un motor industrial important și ne mândrim că Arctic contribuie la această transformare.
Deținem două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, iar anul 2022 a adus recunoașterea fabricii de mașini de spălat Arctic din Ulmi drept una dintre cele mai verzi unități de producție Industry 4.0 din lume. Aceasta a primit statutul Sustainability Lighthouse din partea Forumului Economic Mondial, fiind unul dintre puținele centre din Europa incluse pe această listă.
Datorită sistemelor avansate pe care fabrica Arctic din Ulmi le integrează și eforturilor depuse, în 2022, consumul de energie per produs a scăzut cu 17%, cel de apă cu 25%, iar emisiile de gaze cu efect de seră Domeniile 1 şi 2 cu 22%, față de 2021.
Dincolo de decarbonizare, atingerea net zero până în 2050, design și producție de electrocasnice cât mai eficiente energetic, ne-am propus și să motivăm consumatorii să adopte un stil de viață sustenabil.
Sustenabilitatea este tot mai importantă, iar într-un context global complicat, inovația rămâne o tendință cheie și un motor de creștere. Pentru Arctic, sustenabilitatea reprezintă o realitate, iar integrarea practicilor sustenabile la nivelul întregului lanț valoric al companiei a fost prioritatea noastră constantă în ultimii ani. Vorbim de o colaborare win-win, cu implicații pozitive pentru toate părțile implicate, prin creșterea competitivității, democratizarea tehnologiei și accelerarea tranziției spre o economie verde.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 377 (10 octombrie – 6 noiembrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…
20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…