Tech Business Interviuri

Multisoft: Soluții software integrate pentru piața HoReCa

4 apr. 2023 3 min

Multisoft: Soluții software integrate pentru piața HoReCa

Reading Time: 3 minute

Industria HoReCa din România beneficiază de un ecosistem informatic integrat, dezvoltat integral de o companie românească. Eduard Rezeanu, fondator și CEO al firmei Multisoft, explică reușitele unui business pornit cu mai bine de 30 de ani în urmă, precum și noile soluții software și de automatizare pentru industria hotelieră.

Companie cu ADN românesc 100%, Multisoft a marcat piața de soluții informatice integrate pentru domeniul HoReCa din România. Înființată în 1991, Multisoft reprezintă azi singurul producător de software care poate livra, pentru domeniul HoReCa, un ecosistem informatic integrat 360 de grade cu toate componentele, dezvoltat integral în cadrul companiei.

„Noi putem acoperi cu soluția noastră integrată atât partea operațională sau de front office, și mă refer aici la soluțiile: PMS, vânzare restaurat, spa și bază tratament, cât și  partea de back office, iar aici menționez: gestiunea de restaurant și obiecte de inventar, mijloace fixe, salarizare și nu în ultimul rând și la fel de importantă soluția financiar-contabilă (casă, bancă, jurnale, balanțe, declarații etc). De asemenea, putem oferi soluții moderne, adaptate situației și necesităților curente: marcare pe bază de cod QR, booking online din site-ul propriu, check-in online sau channel manager.”

Eduard Rezeanu, fondator și CEO Multisoft

„We propose more” este declarația Multisoft către piața HoReCa și reprezintă noua etapă de dezvoltare abordată de companie

Toate soluțiile Multisoft sunt permanent adaptate la legislația românească, ultimele adăugări fiind cele cu privire la SAF-T și Efactura. „Suntem primul producător din România, care în aprilie 2022 am pus la dispoziția clienților noștri o aplicație care transmite în mod  automat facturile achitate cu carduri de vacanță, precum și facturile emise către instituții publice în SPV”, adaugă Eduard Rezeanu.

Un alt diferențiator, având în vedere că soluțiile sunt 100 % dezvoltate de Multisoft, este faptul că platformele software se pot personaliza pentru nevoile partenerilor iar în plus se pot dezvolta, la cerere, rapoarte complexe, module sau interfețe suplimentare.

Degeaba o soluție este cea mai bună dacă nu are și un suport pe măsură, or cel mai puternic diferențiator al nostru este suportul tehnic oferit onsite, online, telefonic sau pe e-mail. Fluctuația de personal în companie este foarte mică și de aceea oamenii care răspund astăzi la telefon sunt cei care au răspuns și acum cinci ani sau mai mult. De ce este importantă vechimea? Pentru că vechimea înseamnă experiență, înseamnă că oamenii cresc și se dezvoltă împreună cu partenerii noștri. Periodic suntem interesați de satisfacția partenerilor noștri, iar rezultatele Net Promoting Score obținute certifică net calitatea serviciilor companiei noastre”, explică CEO-ul firmei Multisoft.

Modulul check-in online

Este un modul opțional care se poate adăuga la soluția PMS Solon.H, care furnizează odată cu modulele de self check-in, self service și self check-out posibilitatea reală de digitalizare 360 de grade a unităților hoteliere. Automatizarea poate fi parțială sau totală, în funcție de procedurile aplicate de fiecare unitate de cazare, precum și de gradul de automatizare a sistemului de acces în cameră (lipsa lui, cartele de acces, sistem cloud), sistemul self check-in putând fi adaptat tuturor scenariilor enumerate.

Modulul de check-in online este o soluie foarte utilă pentru a reduce timpul de așteptare la recepția hotelului și pentru a oferi o experiență mai bună clienților. Cu ajutorul modulului de check-in online, clienții pot face check-in-ul de oriunde și oricând, fără să mai fie nevoie să meargă la recepție. Prin automatizarea procesului de check-in, unitățile hoteliere pot optimiza costurile și pot crește eficiența. Soluția de self check-in poate fi o modalitate excelentă de a atrage și de a fideliza clienții, oferindu-le o experiență modernă și eficientă în unitatea de cazare.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 371 (16 martie – 16 aprilie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: