Praktiker a lansat o noua campanie de comunicare, declinata in trei executii TV diferite, ce se va desfasura pe tot parcursul anului 2016.
Noua campanie, ce are drept obiective atat intelegerea importantei calitatii produselor pe care le cumperi pentru acasa, cat si indicatori precum cresterea notorietatii brandului si a vanzarilor, poarta semnatura agentiei MullenLowe.
Mixul de comunicare este completat de OOH, radio, online si instore.
Echipa Praktiker implicata in aceasta campanie este formata din Mirela Ochiana (Marketing Manager) si Melania Ioan (Senior Marketing Specialist).
Din partea MullenLowe: Alin Marghidanu (Group Creative Director), Dan Costea (Senior Art Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Account Executive) si Ionela Tatu (Account Manager).
Spoturile campaniei sunt realizate in colaborare cu casa de productie Saga Film, regizorul fiind Constantin Popescu.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…