MullenLowe, agentia de creatie a Farmec
Reading Time: < 1 minutIn urma unei licitatii castigate la sfarsitul anului trecut, MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec.
MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectiva integrata, strategica si creativa.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu un portofoliu care, in prezent, insumeaza cateva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos si Obsesie. Produsele companiei Farmec se regasesc in supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tara sau pot fi comandate online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
MullenLowe, o retea creativa globala formata ca urmare a fuziunii dintre Lowe si Mullen. Detinuta de grupul american IPG (Interpublic Group), MullenLowe este una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agentii in 65 de tari.
De 23 de ani pe piata locala, grupul Lowe este compus in momentul de fata din MullenLowe (creatie), Initiative (media), Golin (relatii publice), LoweProfero (digital), BPN (media) si MedicOne (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz