Mullen România a creat pentru EA SPORTS FIFA 22 un echipament de fotbal unic, inspirat din simbolurile folclorice românești
Reading Time: 3 minuteFanii fotbalului de pretutindeni își pot echipa digital sportivii preferați într-un nou echipament special, creat în țara noastră pentru comunitatea globală EA SPORTS FIFA 22.
Mullen România a dezvoltat pentru EA SPORTS FIFA 22 design-ul noului echipament de fotbal virtual inspirat din măștile tradiționale și simbolurile folclorice românești. Lansarea face parte din demersul EA SPORTS de a promova conținutul românesc dedicat în cel mai popular joc video sport din lume, de asemenea dezvoltat și în România.
„Suntem încântați să le oferim românilor pasionați de EA Sports FIFA și fotbal opțiunea unui echipament special, care să îi reprezinte pe terenurile virtuale de joc. Sperăm ca acest demers să îi bucure la fel de mult cum ne-a bucurat pe noi încă de la prima iterație”, a spus Ionel Stănescu, Line Producer EA SPORTS FIFA, EA România.
„Faptul că am contribuit la crearea unui kit unic pentru întreaga comunitate globală EA SPORTS FIFA ne bucură mult, mai ales că promovează România și aduce, simbolic, o mică parte din cultura noastră mai aproape de pasionații de fotbal de pretutindeni. Salutăm demersul EA SPORTS de a promova România prin intermediul EA SPORTS FIFA 22 și le mulțumim pentru oportunitatea de a ne lăsa amprenta pe noul design”, a adăugat Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.
Echipamentul este disponibil în modul EA SPORTS FIFA 22 Ultimate Team și poate fi obținut de fanii jocului prin completarea unui Squad Building Challenge, până pe 12 mai 2022.
Activitățile de comunicare ale EA SPORTS FIFA în țara noastră sunt asigurate de Golin România, agenția de comunicare a Electronic Arts în România.
Echipa Mullen: Mario Niculae (Senior Art Director), Alina Georgescu (Art Director), Silviu Antohe (executive Creative Director).
Despre Electronic Arts
Electronic Arts (EA) este lider global în materie de divertisment digital interactiv. Compania dezvoltă și furnizează jocuri, conținut și servicii online pentru toate tipurile de platforme conectate la internet, de la console, la dispozitive mobile și computere personale. EA are sediul în Redwood City, California, iar compania este recunoscută la nivel global pentru un portofoliu de mărci apreciate de critici, ca EA SPORTS™ FIFA, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™, Plants vs. Zombies™ și F1™.
EA SPORTS, Ultimate Team, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims și Titanfall sunt mărci Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA și F1 sunt proprietatea deținătorilor mărcii și este utilizată cu permisiunea lor.
Despre MullenLowe
De 29 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.
MullenLowe România face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
Photo 160287767 © Aiman Khair | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz