Mullen câștigă contul Romstal după un pitch cu patru agenții

Reading Time: 2 minute

Mullen este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Romstal, lider în domeniul instalațiilor pe piața din România și furnizor de soluții complete, atât pentru construcții rezidențiale, cât și pentru proiecte extinse din sectorul comercial.

Colaborarea a început în urma pitch-ului organizat de Romstal, cu obiectiv dublu: dezvoltarea campaniei aniversare de imagine și conturarea campaniei de brand awareness pentru gama de aere condiționate inteligente Romstal Ecovent.

„Colaborarea cu Mullen este un salt strategic care ne redefinește abordarea în comunicare în acest an aniversar. Au înțeles exact ce înseamnă Romstal și ce vrem să transmitem pe piață. Acest parteneriat nu este doar despre a face zgomot pe o piață aglomerată, ci despre a crea o rezonanță autentică și durabilă cu clienții noștri, în timp ce sărbătorim un capitol important al existenței Romstal”, a spus Giovanni Perini, Director Marketing, Romstal.

„Am intrat în acest pitch cu un arsenal de soluții creative bazate pe analiza datelor și a unor insights relevante și suntem foarte fericiți să începem acest parteneriat. Alături de dream-team Romstal, am dat startul unei colaborări în care ne-am propus să construim nu doar campanii, ci mai degrabă povestea unui brand care își pune amprenta asupra viitorului. Iar asta este exact ceea ce ne entuziasmează”, a spus Anca Duță, Account Director, Mullen.

Anul acesta, Romstal sărbătorește 30 de ani de activitate, timp în care s-a dezvoltat continuu și a câștigat recunoaștere pentru calitatea și fiabilitatea produselor și serviciilor comercializate. Campania aniversară va sumariza viziunea, misiunea și valorile Romstal, la baza cărora se află dedicarea brandului față de sustenabilitate și grija pentru mediu.

Pentru această vară, Romstal și Mullen au în plan și lansarea unei campanii de brand awareness pentru Romstal Ecovent, gama de aere condiționate inteligente. Noile dispozitive dispun de ultimele tehnologii, sunt echipate să economisească consumul de energie și sunt proiectate pentru a se integra armonios în orice design interior.

Toate aceste inițiative promovează angajamentul pe care Romstal și l-a asumat, acela de a oferi soluții care contribuie la crearea unui mediu mai echilibrat, valorificat sustenabil.

Echipele implicate:

Romstal: Giovanni Perini (Director Marketing); Amalia Milea (Manager Comunicare & Corporate Branding); Daniela Taune (Brand Manager Privat Label); Iulian Baba (Project Manager); Alina Cazacu (Project Manager, Digital Kitchen); Luisa Cirnu (Project Manager, Digital Kitchen).

Mullen: Vladi Păunescu (Group Creative Director); Andreea Golban (Head of Copy); Bianca Dragu (Senior Art Director); Alexandru Ranete (Graphic Designer), Anca Duță (Account Director); Silviu Clinciu (Senior Account Manager), Anca Iuhas (Head of Strategy)

Digital Kitchen este agenția colaboratoare Romstal, care oferă suport prin servicii de project management.

Despre MullenLowe România 

De 31 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării. 

Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.  

Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață. 

Romanita Oprea

Recent Posts

Samsung Galaxy Fold și  Samsung Galaxy Flip, seriile care redefinesc gândirea sustenabilă

Când ești lider într-un domeniu, mai ales cum este cel al telefoanelor mobile, provocările sunt pe măsură. Când pare că…

55 de minute ago

Mirela Costiuc, Zentiva: Totul pentru oameni

În ultimul an, Zentiva a construit o strategie ambițioasă de resurse umane, redefinind misiunea, valorile și cultura companiei. Mirela Costiuc,…

o oră ago

Transalpina Fest a ajuns la a șasea ediție

Pe 28 și 29 iunie, line-up-ul Transalpina Fest 2024 combină numele consacrate ale rockului, precum Compact, Kripton, Zdob și Zdub,…

6 ore ago

Caravana Metropolis revine la Tulcea cu cinema în aer liber, între 9 și 14 iulie

Cinematograful itinerant Caravana Metropolis – cinema în aer liber se oprește și în acest an la Tulcea, în spațiul de…

6 ore ago

Skanska măsoară gradul de satisfacție al rezidenților clădirii Equilibrium 1

Aflat la a patra ediție, sondajul “Office life experience” s-a derulat în clădirea Equilibrium 1 în luna mai 2024 și…

6 ore ago

PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare

În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri…

6 ore ago