Marketing

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

2 oct. 2012 2 min

MRM Worldwide, agentia anului la Internetics 2012

Reading Time: 2 minute

<p> Agentiile care au urcat pe scena Operei in cadrul Galei Internetcs 2012 sunt:  Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann Romania, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks si Webstyler. Dintre toate acestea, MRM Worldwide a fost desemnata Agentia Anului, aceasta castigand in total 10 premii, pentru campaniile “Romanii sunt destepti”- ROM si “Manager SRL” pentru Vodafone.</p> <p>  </p> <p> Juriul a acordat, in total, 37 de trofee unor campanii online, pentru branduri precum: ROM, Vodafone, Fashion Days, Orange, Napolact, Timisoreana, Pegas, Dolce Sport, Muzeul National Grigore Antipa, Baumax, Doncafé, Duraziv Odorless Paint, Istoria Comunismului, Mitsubishi Outlander, NIVEA si URSUS.</p> <p>  </p> <p> Cele mai multe premii au fost castigate de catre brandul ROM pentru “Romanii sunt destepti”, campanie care a castigat sase trofee, dintre care un trofeu de argint la categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare si trofeul de aur in categoria Campanie interactiva – Digitally Led Campaign.</p> <p>  </p> <p> In cadrul Galei au fost acordate si urmatoarele premii speciale: </p> <p>  </p> <p> Premiul pentru Web Design – “Manager SRL” pentru Vodafone,</p> <p>  </p> <p> Best Newcommer – agentia Draftfcb,</p> <p>  </p> <p> Online Innovation – “Romanii sunt destepti” pentru ROM,</p> <p>  </p> <p> Human Experience Design – proiectul “NEAM Saturat”, </p> <p>  </p> <p> Premiul pentru cel mai mare sustinator al aplicatiilor mobile si TV – Samsung Romania, </p> <p>  </p> <p> Webvertiserul Anului – acordat de catre IAB Romania companiei P&G Romania,</p> <p>  </p> <p> Most Creative Client of the Year – URSUS Breweries.</p> <p>  </p> <p> Lista completa a castigatorilor, dar si toate lucrarile inscrise in competitie pot fi gasite pe siteul oficial al festivalului, <a href=”http://www.internetics.ro”>www.internetics.ro</a>.</p> <p>  </p> <p> Competitia Internetics de anul acesta a reunit 160 de lucrari si 40 de participanti in cele patru categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Online Media and Tools, Campanii Interactive – componenta digitala a unei campanii integrat si Campanii Interactive – digitally led campaign.</p> <p>  </p> <p> Fondat in 2001 si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online.</p> <p>  </p> <p> The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si “10 ani de creativitate romaneasca”.</p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: