MarComm

MRM România, desemnată Digital Agency of the Year la Festivalul Golden Drum 2023

Reading Time: 3 minute

Festivalul Golden Drum 2023 s-a încheiat cu spectacolul de decernare a premiilor Golden Drum, powered by Mastercard, care a avut loc pe 10 octombrie. Festivalul s-a întors în cele din urmă la rădăcinile sale din Portorož, unde a sărbătorit creativitatea, în mijlocul farmecului coastei adriatice.

Juriile au acordat 50 de premii Bronze Drum, 37 de premii Silver Drum, 29 de premii Golden Drum și 12 Grand Prix în diferite grupuri și categorii.

LePub a primit prestigiosul titlu de Agency of the Year, în timp ce McCann Worldgroup a adunat cele mai multe puncte și a fost desemnată Network of the Year.

Cel mai puternic brand care a lăsat o amprentă și a primit Brand Grand Prix este Mastercard. Marcin Sosiński, McCann Polonia, directorul de creație din spatele campaniei „Where to Settle”, a obținut prestigiosul titlu de Creative Director of the Year, anul acesta powered by Elan.

Titlul Independent Agency of the Year, susținut de Allfred.io, a fost acordat agenției THIS IS LOCCO din Bratislava.

Agenția israeliană Mud production a devenit Production Agency of the Year, în timp ce titlul de Digital Agency of the Year a revenit MRM România. Anul acesta a marcat debutul titlului Media Agency of the Year, susținut de BH Telecom, iar premiul a revenit UM România.

Secțiunea All Juries a acordat Best of Genius Loci, un premiu care celebrează lucrările locale ce prezintă spiritul local distinctiv, agenției McCann Polonia pentru „Where to Settle”, realizată pentru Mastercard. Premiul Best of Social Good și premiul Game Changer, powered by Telemach Slovenia, au fost reținute de juriu.

Cea mai de succes agenție din Regiunea Adriatică, ce a primit premiul special Adriatic Agency of the Year, powered by Zavarovalnica Triglav, a fost Via Media din Bosnia și Herțegovina cu „Bingo”.

Cel mai nou membru al Hall of Fame este Cătălin Dobre, Co-CEO și Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România, și Regional Creative Director, McCann CEE.

El se alătură acum grupului apreciat de vizionari creativi care nu numai că au inspirat, dar au și influențat profund lumea creativității așa cum o cunoaștem.

Cea mai bună soluție creativă pentru brief-ul din cadrul Young Drummers Competition, powered by Slovenian Tourist Organization, este „When it’s a Match!”, realizată de Paul Schneider de la Schneider.Studio, Erevan, Armenia.

Câștigătorii au primit trofee sustenabile realizate din materiale ecologice.

Câștigătorii Golden Drum 2023: https://goldendrum.com/news/winners-of-golden-drum-festival-2023-are-announced?prw=true

Golden Drum Showcase: https://goldendrum.com/showcase

Juriile Golden Drum: https://goldendrum.com/competition/juries

Programul Golden Drum: https://goldendrum.com/program/monday

Romanita Oprea

Recent Posts

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

o oră ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

o oră ago

20 de jurați vor decide care sunt cele mai inovatoare startup-uri de tehnologie la prima ediție a Romania Startup Awards

20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…

o oră ago

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

3 ore ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

4 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

4 ore ago