Marketing

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Reading Time: 4 minute

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională a părului, COLOR RHAPSODY ULTIMATES, dedicată în mod special persoanelor care se confruntă cu firele de păr alb și care doresc rezultate impecabile, vibrante și de lungă durată.

Lansarea a avut loc în cadrul unui dublu eveniment, unul dedicat hairstyliștilor și specialiștilor din industria profesioană de frumusețe, și al doilea, presei de profil, vedetelor și influencerilor pentru care imaginea publică impecabilă reprezintă un atu în carieră. Faimosul hairstylist internațional Gareth Williams și hairstylistul român Adrian Perjovschi au realizat și prezentat câteva look-uri uimitoare, axate pe schimbări de culoare, ce au evidențiat puterea și calitatea produselor de colorare Moroccanoil.

Printre persoanele publice și influencerii prezenți la eveniment s-au aflat Larisa Udilă, Marisa Paloma, Octavia Geamănu, Amalia Enache, Livia Graur, Carmen Negoiță, Andreea Perju, Sorina Fredholm, Cristina Stănciulescu, Sophia, Laura Lazăr, Irina Gologan.

În cadrul evenimentului a fost prezentată în premieră și noua gamă Moroccanoil Scalp, dedicată îngrijirii scalpului, un prim pas esențial pentru a avea un păr sănătos și puternic. 

Părul alb apare și la 20 de ani

Conform studiilor, majoritatea oamenilor încep să încărunțească în jurul vârstei de 30 de ani. Unele persoane pot încărunți chiar și mai devreme. Până la vârsta de 50 de ani, 50% dintre oameni au jumătate din totalul firelor de păr albe. Există astfel o cerere semnificativă de soluții pentru acoperirea acestor fire albe cu ajutorul vopselurilor profesionale eficiente, care protejează în același timp sănătatea firului de păr. Conform Google Trends, în 2023, au fost cu 130% mai multe căutări pe internet pentru soluții dedicate podoabei capilare încărunțite. 

Într-o eră în care încărunțirea părului este adesea accentuată de stresul cotidian – fenomen care afectează 69% dintre oameni – COLOR RHAPSODY ULTIMATES aduce o soluție inovatoare pentru acoperirea 100% a firelor albe, prin nuanțe premixate, sigure și precise. Noua gamă oferă un amestec unic de ingrediente care nu doar colorează, ci și îmbunătățesc textura părului, oferindu-i volum, suplețe și o strălucire naturală.

Inovație în îngrijirea părului cărunt

COLOR RHAPSODY ULTIMATES combină tehnologia ProArginina și microparticulele ArganID pentru a pătrunde adânc în structura firului de păr. ProArginina este un aminoacid prezent în mod natural în fibra capilară, iar microparticulele ArganID, încărcate pozitiv, infuzează uleiul de argan antioxidant și hidratant direct în cortexul firului de păr, fortificându-l și protejându-l de deteriorare.

Printre ingredientele-cheie se numără și PHYTO-COLLAGEN-ul – o alternativă vegetală de colagen din copacul salcâm, care hidratează și tratează părul pentru un aspect sănătos și mătăsos – și CERAMIDELE BIOMIMETICE, ce protejează cuticula părului, adăugând volum și rezistență împotriva ruperii.

Beneficii esențiale ale gamei:

– Acoperire completă a firelor albe, chiar și pe cele mai rezistente;

– Hidratare și nutriție intensivă, pentru un păr fortificat și sănătos;

– Culori vibrante care rezistă timp de până la 9 săptămâni;

– Rezistență sporită a firului de păr cu până la 3 ori și reducerea ruperii cu până la 65%;

– Strălucire intensificată cu 109% și o textură mai netedă cu 22%;

– Formule pentru îngrijirea texturii care oferă suplețe și manevrabilitate părului.

COLOR RHAPSODY ULTIMATES oferă o soluție simplă și eficientă, fără riscuri și fără stres, cu nuanțe premixate care permit aplicarea rapidă și constantă a culorii, pentru un look deosebit și îngrijit. Părul cărunt, de altfel mai poros și mai fragil, beneficiază de protecție intensivă datorită antioxidanților, colagenului vegetal și extractelor naturale de rozmarin și tei, care ajută la combaterea deteriorării și menținerea aspectului sănătos al părului.

Noua gamă Moroccanoil reprezintă o evoluție în colorarea și îngrijirea părului alb, oferind produse care să răspundă eficient și inovativ la cerințele moderne de îngrijire a părului.

Moroccanoil a lansat gama de îngrijire a scalpului, Moroccanoil Scalp

Moroccanoil a lansat și colecția Moroccanoil Scalp, un protocol complet de curățare, îngrijire și tratare a diferitelor nevoi ale scalpului. Produsele din gama Moroccanoil Scalp ajută la ameliorarea disconfortului, hrănesc și purifică scalpul, creând un mediu favorabil creșterii părului.

Colecția include un scrub purifiant, șampon și balsam de echilibrare a scalpului și un tonic revitalizant pentru scalp. Acestea conțin uleiuri naturale, un amestec aromaterapeutic de lavandă, arbore de ceai și bergamotă, și, bineînțeles, uleiul de argan trademark al brandului, bogat în tocoferoli (vitamina E), acizi grași esențiali și antioxidanți, un ulei natural care ajută la hrănirea părului și a scalpului.

În cadrul evenimentului, participanții au descoperit că balsamul pentru scalp de la Moroccanoil este special conceput pentru a fi aplicat direct pe scalp, spre deosebire de balsamurile obișnuite, care se aplică de la nivelul urechilor spre vârfuri. În plus, s-a subliniat importanța utilizării regulate a produselor pentru scalp, nu doar în cazul apariției unor probleme severe, cum ar fi iritațiile.

„Colecția de îngrijire a scalpului de la Moroccanoil este destinată nu doar celor care au probleme cu scalpul, ci și persoanelor care doresc să o folosească ca o metodă preventivă,” spune Carmen Tal, co-fondatoarea Moroccanoil.

Produsele din gamele Moroccanoil Color Rhapsody Ultimates și Moroccanoil Scalp sunt distribuite în România de Top Line și sunt disponibile pe www.topline.ro, în magazinul Top Line (Bd. Regina Maria 14, București) și saloanele partenere Top Line din toată țara.

Romanita Oprea

Recent Posts

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

17 minute ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

o oră ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

2 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

2 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

2 ore ago

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

6 ore ago