Categories: BizMarketingExchange

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul

Reading Time: 2 minute

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul

Varsta: 35 de ani

Experienta in marketing: 13 ani

Monica Eftimie ocupa actuala pozitie din 2012. Ariile sale de expertiza includ dezvoltare si implementare de strategii marketing, project management, copy development si media planning. Printre campaniile coordonate pe parcursul carierei se numara: lansarea KFC Fillet Bites (2013) – campanie castigatoare a unui Silver Drum; Black Friday @ KFC (2013) – prima campanie de Black Friday a unui brand de food din Romania; rebrandingul Pizza Hut Delivery (2013);  ”Nu e panica, man” (2014) –  prima campanie din Romania care a inclus si aplicatia Shazam pentru promovarea unui brand. La inceputul acestui an, KFC a lansat campania ”Distractie cu bani putini”, care a avut si o componenta online dezvoltata sub hashtagul #distractiecubaniputini, o parodie a unui hashtag faimos #richkidsofinstagram, folosit de copiii de bani gata pentru a-si etala bogatiile. In scurt timp de la lansare, campania a fost intens mediatizata in mai multe publicatii de specialitate din strainatate.

Monica Eftimie are un Master in cadrul Georgetown University, The Robert Emmett McDonough School of Business, Washington, DC (2006) si a absolvit Summa cum Laude, in 2002,  Facultatea Northwestern, Chicago, IL. A obtinut bursa Robert M. Cumnock (bursa anuala a Facultatii de Comunicare din cadrul Northwestern), iar printre distinctiile primite se numara cele de la Alpha Lambda Delta National Honor Society, The National Society of Collegiate Scholars, Ecole des Attaches de Presse et des Professionnels de la Communication Paris, Franta.

Team

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

2 minute ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

6 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

6 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

7 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

7 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

7 ore ago