Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul
Reading Time: 2 minuteMonica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul
Varsta: 35 de ani
Experienta in marketing: 13 ani
Monica Eftimie ocupa actuala pozitie din 2012. Ariile sale de expertiza includ dezvoltare si implementare de strategii marketing, project management, copy development si media planning. Printre campaniile coordonate pe parcursul carierei se numara: lansarea KFC Fillet Bites (2013) – campanie castigatoare a unui Silver Drum; Black Friday @ KFC (2013) – prima campanie de Black Friday a unui brand de food din Romania; rebrandingul Pizza Hut Delivery (2013); ”Nu e panica, man” (2014) – prima campanie din Romania care a inclus si aplicatia Shazam pentru promovarea unui brand. La inceputul acestui an, KFC a lansat campania ”Distractie cu bani putini”, care a avut si o componenta online dezvoltata sub hashtagul #distractiecubaniputini, o parodie a unui hashtag faimos #richkidsofinstagram, folosit de copiii de bani gata pentru a-si etala bogatiile. In scurt timp de la lansare, campania a fost intens mediatizata in mai multe publicatii de specialitate din strainatate.
Monica Eftimie are un Master in cadrul Georgetown University, The Robert Emmett McDonough School of Business, Washington, DC (2006) si a absolvit Summa cum Laude, in 2002, Facultatea Northwestern, Chicago, IL. A obtinut bursa Robert M. Cumnock (bursa anuala a Facultatii de Comunicare din cadrul Northwestern), iar printre distinctiile primite se numara cele de la Alpha Lambda Delta National Honor Society, The National Society of Collegiate Scholars, Ecole des Attaches de Presse et des Professionnels de la Communication Paris, Franta.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz