MoneyGram te aduce mai aproape de cei de care ți-e DOR
Reading Time: 2 minuteMoneyGram România a lansat o nouă campanie de promovare, prin care urmărește să promoveze efortul și meritele celor care lucrează în străinătate, precum și pe cele ale familiilor care îi așteaptă acasă. Motorul creativ al acestei campanii desfășurate în toată Europa este conceptul de „DOR”, cuvântul românesc unic, ce exprimă dorința de a fi aproape de ceea ce iubești.
„Este mai mult decât un cuvânt. DOR evocă emoții și amintiri de acasă, din copilărie, alături de familie și de cei dragi,” a declarat Pete Ohser, Chief Revenue Officer pentru Europa și America.
„Activitatea MoneyGram se traduce prin conectarea familiilor și prietenilor aflați la distanță de casă și sprijină cu mândrie această parte importantă din cultura și tradițiile românești, prin intermediul campaniei DOR”, adaugă Ohser.
„România este una dintre piețele cheie din Europa, pentru MoneyGram. Pentru a face față cererii în creștere pentru serviciile de transfer de bani, ne-am extins rețeaua agenților la 3.500 de locații din întreaga țară și am deschis un nou birou în centrul Bucureștiului”, a afirmat Radu Pojoga, Director Regional MoneyGram pentru România și țările din Balcani.
„Ca parte din procesul de facilitare a transferurilor de bani pentru clienții noștri, în 2016 am lansat serviciile cash-to-mobile și cash-to-account, în colaborare cu Earthport-partenerul nostru care oferă servicii de plată transfrontaliere pentru bănci. Acum, românii pot trimite bani direct în portofelul mobil sau în orice cont bancar în moneda locală”, a adăugat Radu Pojoga.
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă în ceea ce privește transferurile de bani, alimentată de o forță de muncă mobilă. Banca Mondială estimează că peste 3.4 milioane de români muncesc în străinătate, în diferite colțuri ale lumii. Aproape 1 milion de români locuiesc în Italia, 785.000 au emigrat în Spania, 355.000, în Germania, iar 150.000, în Marea Britanie.
„Lansăm campania Știm ce-i DORUL™ în șase țări – România, Marea Britanie, Belgia, Germania, Italia și Spania”, a declarat Nicoleta Vișan, Senior Marketing Manager pentru România.
„Campania va fi vizibilă pe principalele canale media, inclusiv TV, radio, print, outdoor și canale digitale, precum și în multe locații ale agenților noștri, parteneri MoneyGram”, a spus Nicoleta Vișan.
Conform Băncii Mondiale, aproximativ $3.2 miliarde au fost trimise către România în anul 2015, prin intermediul transferurilor de bani. Această sumă reprezintă 1.7% din PIB-ul României. Peste $930 milioane au fost trimise din Italia, $740 milioane, din Spania, și $422 milioane, din Germania. Spania ($118 milioane), Republica Moldova ($94 milioane) și Italia ($87 milioane) sunt principalele țări spre care se trimit bani din România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz