Momsi, aplicație dedicată exclusiv mamelor, vrea să atragă o nouă rundă de investiții de 500.000 de euro
Reading Time: 2 minuteMomsi, prima aplicație românească dedicată exclusiv mamelor, care facilitează crearea de micro-comunități în funcție de proximitate și încurajează interacțiunile în viața reală, este disponibilă de azi în șase țări: România, Polonia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și Republica Moldova.
Ideea aplicației Momsi a venit în urma unor experiențe personale ale lui Ionuț Țurlea, fondator și CEO.
„După câteva luni de cercetat piața, competiția și mici validări, în 2020 am lansat o versiune beta (făceam parte din Guerrilla Camp) cu o săptămână înainte de lockdown. A fost un moment cum nu se poate mai nepotrivit: începea nebunia cu pandemia și lockdown-ul, iar noi ieșeam cu o aplicație care facilita interacțiunile în viața reală și încurajam mamele să se întâlnească. Chiar și așa, am primit un feedback bun și am reușit să ajungem la 1600 mame. Au urmat 6 luni de regândit aplicația din punct de vedere design și funcționalitate, iar apoi alte 10 luni de dezvoltare.”
Ionuț Țurlea, fondator Momsi
Începutul a fost făcut cu o investiție personală de 22.000 euro, iar ulterior, Ionuț a reușit să atragă un sindicat de business angels care au avut încredere în potențialul produsului și care au venit cu finanțare de 85.000 euro înainte ca aplicația să fie creată.
„În momentul de față, suntem în discuții cu trei fonduri de investiții din Europa pentru următoarea rundă de finanțare pre-seed. Ne propunem să atragem 500.000 de euro, bani care vor fi folosiți pentru extinderea în alte țări, product-development, team development.” spune Ionuț Țurlea.
Cun funcționează aplicația Momsi
Problemele principale pe care le resimt mamele sunt izolarea și lipsa de sprijin în viața de zi cu zi, iar Momsi vine în întâmpinarea acestor probleme.
Concret, mamele setează în aplicație locul în care se află și vârsta copilului, iar aplicația le oferă sugestii de alte mame din apropiere, cu copii de vârstă similară și interese comune.
Fiecare utilizatoare a aplicației poate invita alte mame în propriul sat virtual și astfel va putea găsi ajutor rapid în situații de urgență, va putea organiza ieșiri la o cafea sau întâlniri de joacă pentru copii și va putea vinde sau cumpăra produse de la alte mame, pentru ele sau copiii lor, prin marketplace-ul din aplicație.
Războiul din Ucraina a influențat extinderea aplicației
Războiul din Ucraina și faptul că 80-90% dintre refugiați sunt mame cu copii au fost argumente pentru a lansa aplicația în țările care au graniță cu Ucraina, astfel încât mamelor refugiate să le fie mai ușor să se găsească reciproc în țările în care au ajuns și să primească ajutorul de care au nevoie.
„Pe termen mediu și lung ne propunem să avem aplicația disponibilă în UE, nu doar regional, dar și în SUA. Scopul este ca până la finalul anului să ajungem la minim 100.000 de mame.” spune Ionuț Țurlea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz