MarComm

Moldy Whopper aduce primul Black Pencil în România

Reading Time: 2 minute

Campania Burger King care are în prim plan faimosul Whopper acoperit de mucegai.  “Moldy Whopper” a câștigat D&AD Black Pencil la ediția din acest an a D&AD Awards. Acesta este primul astfel de premiu adus în România. La acesta se adaugă și un Black Pencil (în PR) și patru Yellow Pencils la categoriile Art Direction, PR, Press & Outdoor; alte patru Graphite Pencils au fost câștigate la Integrated, Art Direction, Media, și Film Advertising, precum și un Wood Pencil pentru Art Direction.

Campania este rezultatul muncii a trei agenții: Ingo (Stockholm), David (Miami) și Publicis (birourile din București și Madrid).

v=oSDC4C3_16Y

 

Campania câștigătoare explică inițiativa Burger King de a folosi ingrediente proaspete, lucru dovedit într-un experiment în care un burger Whopper este analizat pe parcursul a 35 de zile în timp ce mucegăiește – o practică mai puțin frecventă în industrie. De la chiflă la ceapa proaspăt feliată, roșii, salată verde și 100% carne de vită, imaginile prezintă mucegaiul care crește pe fiecare parte a burger-ului iconic. Campania revoluționară face referire la numărul de zile care trec de la prepararea sandwich-ului și un copy inedit: ”Frumusețe fără conservanți artificiali”.

”Sunt extrem de fericit și onorat de această realizare rară: Black Pencil D&AD este într-adevăr un fel de unicorn în lumea creativă, atât de rar și aproape imposibil de atins – întocmai cum afirma și președintele D&AD, Kate Stanners. Și mai rar este acest proiect, deoarece este cu adevărat unic: o colaborare incredibilă între Publicis România și Publicis Spania cu Eduardo Marques, Ingo Stockholm și David Miami, sub conducerea inspirată și îndrăzneață a lui Fernando Machado, Burger King Global CMO, adevăratul geniu al acestui incredibil set-up și proiect. O echipă fenomenală, care merită să fie felicitată încă o dată. Ideea îndrăzneață, subiectul puternic și atenția enormă pe care a primit-o campania odată ce a fost lansată, au creat una dintre cele mai puternice campanii de comunicare globală a Burger King din ultimul deceniu și, probabil, o referință memorabilă în istoria companiei. Sunt mândru că atât Publicis România, Publicis Spania și Publicis Groupe NCE, dar și eu, suntem o parte din acest succes. Acest lucru certifică, încă o dată, experiența Publicis Groupe și poziția noastră de lider în creativitate pe harta lumii. Este o reconștientizare a faptului că nimic nu este imposibil, că orice poate fi realizat prin multă muncă, pasiune, dedicare, cu scopul clar de a ținti tot mai sus, indiferent de unde te afli pe glob.” – Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania. 

În cadrul D&AD 2020 au fost oferite patru Black Pencils și 68 Yellow Pencils. În total, în cele cinci luni de jurizare, în competiția la care participă 75 de țări s-au înscris în total 20.000 de lucrări pentru 34 de categorii. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

31 de minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago