Stiri

Mokka lansează un card virtual

Reading Time: 2 minute

Mokka, un furnizor de servicii BNPL din Europa Centrală și de Est, lansează primul card virtual pentru cumpărături în aplicație din România

Mokka, o companie care oferă servicii BNPL (Buy Now, Pay Later/Cumperi acum, plătești mai târziu) și plăți amânate din Europa Centrală și de Est, anunță lansarea cardului său virtual Mastercard, care este disponibil pentru clienții Mokka în aplicația mobilă Mokka, disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS. Cardul virtual extinde populara gamă de produse Mokka, ce permite consumatorilor să se înregistreze instantaneu pentru acest serviciu, să obțină finanțare, să amâne plata pentru achizițiile în mii de magazine, să acceseze avansuri în numerar și multe altele.

Cardul virtual Mokka este emis în parteneriat cu DiPocket, un fintech de top specializat în emiterea de carduri și plăți, care operează în Uniunea Europeană și Marea Britanie. Cardul virtual poate fi utilizat de clienții Mokka în orice magazin unde se acceptă plata cu card Mastercard și astfel se extinde gama de magazine în care clienții pot utiliza serviciile Mokka pentru a plăti în rate. Cardul virtual poate fi încărcat în portofelele GooglePay și ApplePay pentru a fi utilizat atât în magazine online, cât și în magazinele tradiționale.

Odată cu cardul virtual Mokka, fintech-ul lansează și o experiență unică de cumpărături în aplicație, care le permite comercianților promovarea către clienții Mokka, iar consumatorilor să facă cumpărături în toate marile magazine online, fără să părăsească aplicația mobilă Mokka.

„Cardul virtual Mokka este complet integrat în experiența aplicației mobile Mokka și în limita avansului nostru, care se poate reînnoi, ceea ce simplifică semnificativ plata achizițiilor. Cu cardul virtual Mokka, ne împlinim promisiunea de a face serviciul Mokka disponibil pentru plăți flexibile, în rate, în orice magazin în doar câteva secunde”, spune Irene Shvakman, cofondatoarea companiei.

Pe lângă faptul că accesul la cardul virtual este instantaneu pentru clienții Mokka, produsul oferă și alte numeroase beneficii pentru consumatori, cu o singură plată de abonament lunar. Consumatorul poate alege din mai multe planuri de plată simple pentru rambursarea tuturor achizițiilor efectuate cu cardul virtual, optând pentru 3, 6 sau 10 luni, eliminând astfel dobânzile și taxele ascunse, percepute de obicei de produsele tradiționale de finanțare. Toate tranzacțiile cu Mokka sunt rambursate folosind o singură dată de facturare lunară pentru a evita situația în care clienții sunt nevoiți să plătească pentru achiziții diferite, la date diferite, în cursul aceleiași luni. Mai mult, acum este posibil să se realizeze cumpărături cu cardul virtual direct din aplicația mobilă Mokka astfel încât toate magazinele preferate sunt la îndemână.

Pentru a obține accesul la cardul virtual Mokka, consumatorii trebuie să se înregistreze pentru acest serviciu prin descărcarea aplicației sau realizând o achiziție la unul dintre magazinele partenere ale companiei. Algoritmul Mokka ia în considerare comportamentul de cumpărare și plată al clientului și îi crește automat avansul care se poate reînnoi, deschizând totodată accesul la servicii suplimentare, cum ar fi cardul virtual în aplicația mobilă.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

4 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

4 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

6 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

8 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

9 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

11 ore ago