MarComm

Peste 120 de tineri au participat la Modulul Creativ al proiectului School of Big Ideas

Reading Time: 2 minute

Modulul Creativ al proiectului School of Big Ideas, o inițiativă marca Publicis Groupe România, adresată studenților și tinerilor specialiști care au în vedere o carieră în industria de advertising, a adunat în total 127 de participanți.

Proiectul este gândit sub forma unui program de învățare menit să abordeze cele mai importante aspecte din cele patru arii principale prezente într-o agenție de creație: Client Service, Strategy, Art și Copywriting. La Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au înscris, în total, 476 de candidați, fiind selectați în urma evaluării 127 de tineri care au participat la cursurile creative organizate de Publicis Groupe România, 50 dintre aceștia finalizând atât partea teoretică a modulului, cât și pe cea practică.

Astfel, cursurile teoretice din cadrul Modulului Creativ și etapa practică au acoperit o varietate de subiecte esențiale, de la elementele fundamentale ale unei agenții de avertising, pana la rolurile fiecărui departament, cursanții învățând despre fluxul de lucru de zi cu zi al celor mai mari agenții din România și folosind proaspetele cunoștințe dobândite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori.

Toate acestea vor fi urmate de un stagiu de două luni de internship plătit, la care participanții selectați în baza rezultatelor din primele etape ale modulului vor avea ocazia să lucreze pentru clienți reali, la proiecte reale, sub îndrumarea specialiștilor în publicitate din cadrul Publicis Groupe România.

Domeniul comunicării este unul aflat într-o continuă schimbare și adaptare la noile contexte – social, economic, tehnologic – necesitând o atenție îndreptată constant spre tot ce este nou, popular, memorabil, cu impact. Prin noul Modul Creativ din cadrul programului School of Big Ideas, ne-am propus să le oferim tinerilor posibilitatea să descopere cum funcționează diversele departamente dintr-o agenție mare de creație, cum colaborează între ele și, astfel, ce zonă din acest domeniu li se potrivește cel mai bine pentru o carieră de lungă durată. Este modul nostru de a contribui la educarea și formarea viitoarei generații de specialiști în domeniul creativ”, a declarat despre program Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România.

Modulul Creativ al School of Big Ideas s-a deschis pe 4 septembrie cu partea teoretică, fiind urmat de o parte practică ce s-a desfășurat în perioada 25 septembrie – 3 octombrie 2023. Cursanții selectați în urma acestora vor participa mai departe la internship-ul organizat de Publicis Groupe România în cadrul a trei agenții de creație – Publicis România, Leo Burnett România și Saatchi & Saatchi România. Acesta se va desfășura pe o perioadă de două luni, începând cu data de 23 octombrie 2023.

Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

5 minute ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

2 ore ago

Johann Strauss Ensemble în concert la Teatrul Național București: „Viena Magic” – un regal muzical de 20 de ani pe scenele din România

Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…

2 ore ago

International Workplace Group deschide un centru ultramodern Regus în Iași pentru soluțiile de muncă hibridă

Un nou spațiu ultramodern de lucru flexibil va fi deschis în centrul Iașiului de către International Workplace Group (IWG), cel…

2 ore ago

One United Properties a obținut un profit brut de 352,1 milioane de lei în primele nouă luni din 2024

One United Properties (BVB: ONE), principalul dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din…

2 ore ago

Flavours investește 600.000 de euro alături de „Transylvania College”, pentru primul său restaurant într-o școală din Cluj-Napoca

Grupul Flavours anunță deschiderea, în „Transylvania College”, a primului restaurant Stradale Carnivale amplasat într-o școală din Cluj-Napoca, marcând astfel debutul…

2 ore ago