Peste 120 de tineri au participat la Modulul Creativ al proiectului School of Big Ideas
Reading Time: 2 minuteModulul Creativ al proiectului School of Big Ideas, o inițiativă marca Publicis Groupe România, adresată studenților și tinerilor specialiști care au în vedere o carieră în industria de advertising, a adunat în total 127 de participanți.
Proiectul este gândit sub forma unui program de învățare menit să abordeze cele mai importante aspecte din cele patru arii principale prezente într-o agenție de creație: Client Service, Strategy, Art și Copywriting. La Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au înscris, în total, 476 de candidați, fiind selectați în urma evaluării 127 de tineri care au participat la cursurile creative organizate de Publicis Groupe România, 50 dintre aceștia finalizând atât partea teoretică a modulului, cât și pe cea practică.
Astfel, cursurile teoretice din cadrul Modulului Creativ și etapa practică au acoperit o varietate de subiecte esențiale, de la elementele fundamentale ale unei agenții de avertising, pana la rolurile fiecărui departament, cursanții învățând despre fluxul de lucru de zi cu zi al celor mai mari agenții din România și folosind proaspetele cunoștințe dobândite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori.
Toate acestea vor fi urmate de un stagiu de două luni de internship plătit, la care participanții selectați în baza rezultatelor din primele etape ale modulului vor avea ocazia să lucreze pentru clienți reali, la proiecte reale, sub îndrumarea specialiștilor în publicitate din cadrul Publicis Groupe România.
”Domeniul comunicării este unul aflat într-o continuă schimbare și adaptare la noile contexte – social, economic, tehnologic – necesitând o atenție îndreptată constant spre tot ce este nou, popular, memorabil, cu impact. Prin noul Modul Creativ din cadrul programului School of Big Ideas, ne-am propus să le oferim tinerilor posibilitatea să descopere cum funcționează diversele departamente dintr-o agenție mare de creație, cum colaborează între ele și, astfel, ce zonă din acest domeniu li se potrivește cel mai bine pentru o carieră de lungă durată. Este modul nostru de a contribui la educarea și formarea viitoarei generații de specialiști în domeniul creativ”, a declarat despre program Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România.
Modulul Creativ al School of Big Ideas s-a deschis pe 4 septembrie cu partea teoretică, fiind urmat de o parte practică ce s-a desfășurat în perioada 25 septembrie – 3 octombrie 2023. Cursanții selectați în urma acestora vor participa mai departe la internship-ul organizat de Publicis Groupe România în cadrul a trei agenții de creație – Publicis România, Leo Burnett România și Saatchi & Saatchi România. Acesta se va desfășura pe o perioadă de două luni, începând cu data de 23 octombrie 2023.
Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz