Personalul CFR Călători care intră în contact cu pasagerii va purta, începând din 11 ianuarie 2021, noi uniforme în culorile bleumarin, bleu și vișiniu, anunță compania printr-un comunicat de presă.
Noile uniforme includ: costum iarnă și de vară, cămăși cu mânecă lungă sau scurtă, pălărie pentru femei și șapcă pentru bărbați, eșarfă pentru femei și cravată pentru bărbați, haină impermeabilă cu mesadă detașabilă și pantofi noi.
Aproximativ 4.000 de angajați vor beneficia de uniformă de iarnă și vară. Este vorba despre personalul care intră în relație directă cu publicul călător: personalul de tren (șef de tren, conductor, însoțitor de vagon de dormit), casieri, personalul de la informații, șef tură comercial, instructor stație, șef stație etc.
„După foarte mulți ani CFR Călători reușește să achiziționeze noi uniforme pentru salariații în contact cu publicul călător. Am avut în vedere ca acestea să asigure o imagine plăcută pentru cei care folosesc serviciile noastre, călătorii, dar și un confort sporit pentru cei ce le poartă, ținând seama de programul de lucru al colegilor noștri” a declarat Dan Costescu, directorul general al CFR Călători.
Acesta a adăugat că, începând de anul trecut, CFR Călători se dezvoltă pe trei piloni: plasarea călătorului în centrul deciziilor companiei, oferirea de condiții mai bune angajaților și modernizarea trenurilor. La ultimul capitol, Dan Costescu spune că obiectivul de a avea peste 1.000 de vagoane funcționale a fost atins mai devreme cu 4 luni, prin programele de reparații locomotive și sporirea confortului în automotoare.
Potrivit CFR Călători, noul design al uniformelor de lucru face parte din strategia de modernizare a companiei și de îmbunătățire a imaginii proprii, dar și a condițiilor de lucru ale angajaților.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…