Moda italiana se extinde in Romania
Reading Time: < 1 minutBrandul italian de imbracaminte MOTIVI, parte a retailerului de moda Miroglio Fashion din Italia, a deschis, un nou magazin concept in Timisoara. Investitia in noul magazin, situat in centrul comercial Shopping City, a fost deschis in urma unei investitii de aproximativ 180.000 de euro.
Brandul a intrat pe piata romaneasca in anul 2004 si, in prezent, Romania este una dintre pietele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alaturi de Rusia si Italia
Pana la mijlocul lunii septembrie 2016, MOTIVI are in plan deschiderea altor noi magazine in tara, urmatorul pas fiind redeschiderea, in a doua jumatate a lunii aprilie, a magazinului detinut in centrul comercial Iulius Mall din Cluj, in urma finalizarii procesului de relocare si renovare. In plus, Miroglio Fashion are in plan deschiderea unui magazin online si cresterea numarului de locatii in sistem de franciza, ca parte a procesului de expansiune in Romania si de consolidarea pozitiei sale in regiune prin redeschiderea magazinului din Bulgaria si prin introducerea unor noi brand-uri in magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chisinau).
In prezent, brandul are 15 magazine in tara, dintre care 13 proprietate si doua francize (Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Pitesti, Targu-Mures) si 90 de angajati.
Lantul de magazine de imbracaminte MOTIVI detine peste 400 de unitati in 32 de tari si a fost creat in 1993 ca un brand de moda dezvoltat sub conceptul de fast-fashion. Lansat in 1884 ca magazin de textile in orasul Alba din nordul Italiei, Miroglio Fashion este unul dintre cei mai importanti retaileri de fashion din Italia. In prezent, compania are o retea de 1.300 de magazine monobrand in intreaga Europa, dar si pe alte continente.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz