Marketing Stiri

Mobilitate la Jocurile Olimpice de Tineret

11 iul. 2014 < 1 min

Mobilitate la Jocurile Olimpice de Tineret

Reading Time: < 1 minut

Samsung Electronics, partener olimpic la categoria Wireless Communications Equipment, anunta noua campanie de marketing „Simte Ritmul, Iubeste Jocurile” pentru Jocurile Olimpice de Tineret de la Nanjing 2014.

Campania Samsung pentru Nanjing 2014 a fost conceputa special pentru a atrage tinerii si a-i face sa se bucure de sport si muzica, cu ajutorul functiilor telefonului Galaxy S5. Campania isi propune sa aduca impreuna tinerii din toata lumea prin pasiunea lor comuna pentru sport si muzica, avand in vedere ca muzica sta la baza culturii tinerilor.

Incepand cu luna iulie, fanii se vor bucura de spectacole muzicale ale unor artisti celebri. In plus, ambasadorii Samsung Mobilers vor porni intr-o calatorie in cinci orase din China, folosind Galaxy S5 pentru a capta si a impartasi experientele unei veri speciale. Samsung va colabora si cu Comitetul Olimpic International in cadrul programelor Ambasadori Tineri si Reporteri Tineri, oferind dispozitive Galaxy pentru ca acestia sa poata comunica mai usor informatiile catre participantii la Jocuri. O serie de activitati speciale vor avea loc de-a lungul Jocurilor, printre care si Studioul Jocurilor Olimpice de Tineret, unde fanii vor putea interactiona cu cele mai recente dispozitive Galaxy, vor putea participa la diverse competitii si vor putea impartasi experientele lor cu altii.

Samsung a inceput sa se implice la Jocurile Olimpice ca sponsor local la editia de la Seul din 1988. Incepand cu Jocurile Olimpice de Iarna de la Nagano din 1998, compania a extins angajamentul sau fata de Miscarea Olimpica in calitate de partener olimpic in intreaga lume, la categoria Wireless Communications Equipment. Samsung a sustinut Jocurile Olimpice de Tineret inca de la inaugurarea acestora, in anul 2010 la Singapore. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: