Miruna Macsoda intră în acționariatul companiei Rusu + Borțun
Reading Time: 2 minuteÎn urmă unei tranzacții între acționari începute în ianuarie 2020 și finalizate în aprilie 2021, Miruna Macsoda devine acționar al agenției de publicitate Rusu+Borțun (Rusu & Borțun Consultanță SRL).
Miruna lucrează la Rusu+Borțun din martie 2017, ocupând inițial rolul de Digital Account Director & Strategic Planner. În numai 6 luni a fost promovată Client Service Director.
La un an de la venirea în agenție, a fost numită la conducerea business-ului de digital, Rusu+Borțun Cyber Growers, pe care l-a dezvoltat din punct de vedere creativ, strategic și new business. La sfârșitul anului 2019, Miruna a preluat rolul de Managing Director & Creative Planning Director pentru întregul business Rusu+Borțun.
Miruna este licențiată în Strategie de Marketing la ASE și masterand în Publicitate la SNSPA. Lucrează în publicitate din 2010 în agenții multinaționale, cu o experiență anterioară de 3 ani în consultanță de marketing și CSR.
“Am crezut mereu în puterea spiritului antreprenorial. În organizația noastră și în cele ale partenerilor noștri. E nevoie de asumare, viziune, efort și răbdare că să muți lucrurile de la A la B. Miruna ne-a câștigat rapid încrederea prin creativitate și gândire strategică oferite proiectelor și prin organizare de business. A evoluat constant ocupând rouluri cheie în agenție, iar acum ne bucurăm că și noi i-am câștigat încrederea de a ne fi alături ca partener.” Cătălin Rusu, co-fondator Rusu+Borțun.
“Miruna a adus cu sine stabilitate agenției, a completat-o și a generat premisele necesare dezvoltării sale.”Andrei Borțun, co-fondator Rusu+Borțun.
„Liderul într-o industrie creativă e un fel de „Prinț și cerșetor”. Când ai un rol de management în publicitate faci un continuu balans între motivarea specialiștilor talentați și mulțumirea clienților pretențioși. Și, în același timp, e nevoie să ai fermitatea și siguranța unui protagonist. Pe lângă multă muncă, în antreprenoriat, rezultatele cer versatilitate și spontaneitate. Mă bucur că ducem împreună mai departe povestea Rusu+Borțun”, spune Miruna Macsoda, Managing Partner Rusu+Borțun.
În urmă tranzacțiilor efectuate, acționariatul Rusu & Borțun Consultanță SRL se prezintă astfel: Miruna Macsoda 10%, Andrei Borțun 22,5%, Marc Borțun 5% și Cătălin Rusu 62,5%.
Tranzacțiile au fost asistate de societatea de avocatură Tripsa & Negru.
În 2020, business-urile Rusu+Borțun au depășit 10 milioane lei cifre de afaceri și 3 milioane lei profit cumulat. În portofoliul agenției de publicitate se află clienți precum: Metaminds, Trutzi (Trutzi Real Estate, Trutzi Construct, Avanera), Carmistin International (La Provincia), Alexander Hughes (global), Superbet Group (global), Urban Monkey (FruFru), ASAP (The Institute & Lidl), ING Tech România, Liliac Winery, Alexandrion Group sau Lavazza România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz