Marketing

Miruna Antonescu, Saatchi & Saatchi + The Geeks: Diagnoză de brand

Reading Time: 2 minute

Marketerii au la dispoziție de multe ori surse disparate de date, ceea ce duce la o infuzie prea mare de informații și prea puține insight-uri. Miruna Antonescu, Data & Strategy Lead, Saatchi & Saatchi + The Geeks, ne-a spus cum funcționează noul tool 360 de grade Brand Diagnosis, care analizează într-un singur loc date esențiale pentru activitatea de marketing și comunicare a unui brand.

Cum a venit inspirația pentru Brand Diagnosis?

Inspirația a venit din interacțiunile cu clienții și din cele două realități cu care ne confruntăm: fie clienți care au acces la multe surse de date, dar disparate, care presupun un efort mare de analiză / centralizare, fie clienți care nu au acces la suficiente date și au nevoie de input în acest sens. Așa ne-am dat seama că, în ambele cazuri, e util un one stop data center care să analizeze brandul integrat, dintr-o perspectivă 360 a comunicării.

Ce vă propuneți cu acesta?

Ne propunem ca, în vremuri de incertitudine pentru marketeri, cum sunt acestea, să creăm un instrument care să aducă o doză sănătoasă de claritate și eficiență în decizii. Atât pentru clienți, care pot afla exact în “ce ape se scaldă” brandul și categoria în momentul respectiv și ce este prioritar pentru consumatorii lor, cât și pentru noi, pentru a putea veni cu soluții nu generice, ci “spot on” pentru problemele clienților noștri.

În funcție de rezultatele obținute și de ceea ce își doresc să obțină companiile, oferiți și strategie de business și consultanță, ulterior?

Da, exact acest lucru ne propunem să facem. Brand Diagnosis nu e doar un instrument de analiză, ci pe baza lui vom trage concluzii acționabile și recomandări care să aibă un rol de problem-solving clar. Companiile își doresc din ce în ce mai mult soluții concrete de rezolvare a problemelor de business.

Cum se vede această abordare în strategia constantă a agenției voastre?

Într-un fel, contextul actual ne forțează pe toți să facem pasul acesta. Schimbările produse de pandemie și război / recesiune au creat o mare zonă de impredictibilitate pentru clienți; dacă până în 2020 acestora le era mai ușor să facă niște estimări și să se bazeze pe experiența anterioară, acum e mult mai dificil. Așa că nici noi nu mai suntem doar furnizori de soluții creative clasice, ci de soluții creative / strategice data-driven, care să ajute brandurile în mod relevant în momentul actual.

Romanita Oprea

Recent Posts

Telefoanele chiar ascultă conversațiile noastre? Mitul explicat de specialiști

Când prietenii se adună și vorbesc despre un anumit subiect, de multe ori descoperă că, la scurt timp după ce…

10 ore ago

O nouă ediție de Titluri de Stat TEZAUR cu dobânzi de 7%, disponibilă de luni

Începând de luni, 4 noiembrie, românii pot investi în titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1,3 sau 5 ani,…

10 ore ago

Libra Internet Bank a lansat Live FX, o platformă pentru schimburi valutare non-stop

Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX,…

13 ore ago

Genesis Property a primit calificativul „Green Star”, în urma evaluării performanței factorilor ESG

Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a devenit în 2024 prima companie…

13 ore ago

Mobilitatea pe două roți, încotro? Discuții la București cu Bolt, I’Velo, Splash și Lime

Săptămâna viitoare Bucureștiul va fi gazda celei de-a 4 a întâlniri de lucru din cadrul parteneriatului interregional al proiectului european…

13 ore ago

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…

13 ore ago