Mirela Nemtanu este Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager pentru L’Oreal Romania, functie din care coordoneaza implementarea actiunilor de comunicare interna & externa, derularea proiectelor de CSR, regulatory affairs si public affairs.
Este absolventa a Facultatii de Comert-Marketing, specializarea Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si a masterului cu aceeasi specializare din cadrul aceleasi facultati si totodata a S.N.S.P.A, specializarea Comunicare si Relatii Publice. A inceput cursurile de MBA sustinuta de CODECS si Open University, absolvind Certificatul Profesional in Management. In prezent, este doctoranta a Scolii Doctorale de Marketing din cadrul Facultatii de Marketing, ASE.
Are o experienta de peste 15 ani in domeniul marketingului si al comunicarii, acumulata in cadrul TNT Express (echipa din care a facut parte aproape 9 ani, in calitate de Marketing Manager), cat si RTC Holding (grup in cadrul caruia a ocupat functia de Marketing & Communication Manager pentru trei dintre diviziile grupului, fiind totodata si Managing Director al Fundatiei RTC).
Din ianuarie 2011 face parte din echipa L’Oreal Romania, fiind si membru in board-ul companiei.
Din 2003 se dedica activ sustinerii proiectele de CSR ale companiilor din care a facut parte sau ale organizatiilor partenere, ca voluntar, evaluator sau membru in diverse comitete de lucru.
Din 2012 este membra a Juriului de Onoare a ARRP (Asociatia Romana de Relatii Publice), membra a EWNR (European Professional Women Network), iar din 2013 este membra a Boardului Consultativ Business & Academics al Facultatii de Marketing, Bucuresti.
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…
Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…
Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…