În ultimul an, Zentiva a construit o strategie ambițioasă de resurse umane, redefinind misiunea, valorile și cultura companiei. Mirela Costiuc, noul Head of People & Organisation al Zentiva România, ne-a vorbit despre provocările aduse de această transformare.
În primul rând, mă simt onorată ca urmare a preluării noii poziții de Head of People & Organisation România. Orice nouă poziție presupune provocări, iar împreună cu echipa de resurse umane și cea de management colaborăm în mod regulat, deoarece singura constantă este schimbarea. Prin urmare, agilitatea ne ajută să fim mereu pregătiți pentru dinamică, atât internă cât și externă. Ca principale provocări aș menționa:
În ultimul an, în Zentiva ne-am îndreptat atenția spre definirea unei strategii ambițioase de resurse umane, redefinind misiunea, valorile și cultura. Prin metode agile de lucru operăm cu viteză și simplitate, luăm decizii bazate pe date, astfel încât ne dezvoltăm pe măsură ce inovăm și ne asigurăm că modelul în care operăm este scalabil, pentru a susține în orice moment ritmul de dezvoltare al businessului. Colaborarea strânsă cu businessul și adaptarea conform nevoilor acestora asigură livrarea de rezultate extraordinare ale companiei. Astfel, pe măsură ce Zentiva se dezvoltă, mai mulți oameni pot obține medicamentele de care au nevoie. Și acest lucru se datorează faptului că operațiunile noastre sunt construite pe încredere și responsabilitate față de pacient, principii care stau la baza întregii noastre activități.
Zentiva este un angajator cu tradiție al pieței farma, investind resurse variate în dezvoltarea și motivarea angajaților. Certificarea Top Employer în trei ani consecutivi reprezintă o recunoaștere a tuturor acestor eforturi. Totuși, chiar și o astfel de certificare nu este suficientă pentru a menține un grad ridicat de satisfacție al angajaților. Pentru că lucrăm cu patru generații diferite, este nevoie să ne cunoaștem angajații, să fim flexibili și relevanți pentru nevoile și așteptările lor. Astfel, atât programele de dezvoltare, cât și cele de well-being sau voluntariat țin cont de faptul că suntem diferiți.
Mai mult, acționăm încă de acum pentru a asigura un viitor sustenabil – un viitor în care fiecare are dreptul de a primi medicamentele de care are nevoie. Suntem așadar dedicați să ne îngrijim angajații și oamenii pe care îi deservim, partenerii și planeta. Astfel, leadership-ul situațional devine o necesitate, deoarece nu există o soluție valabilă pentru toți angajații. Pentru a ne cunoaște angajații, petrecem timp cu ei, le înțelegem mediul de lucru și provocările, suntem alături de ei în momentele care contează și de asemenea, anual, rulăm survey-uri pentru a ne asigura că beneficiile, atât fixe cât și flexibile, pe care le oferim adresează nevoile reale. Și poate cel mai important lucru este că ne pasă: ne pasă de angajații noștri, de familiile lor și de pacienți. Starea de bine ne aparține tuturor!
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 384 (16 iunie – 16 iulie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Pe 28 și 29 iunie, line-up-ul Transalpina Fest 2024 combină numele consacrate ale rockului, precum Compact, Kripton, Zdob și Zdub,…
Cinematograful itinerant Caravana Metropolis – cinema în aer liber se oprește și în acest an la Tulcea, în spațiul de…
Aflat la a patra ediție, sondajul “Office life experience” s-a derulat în clădirea Equilibrium 1 în luna mai 2024 și…
În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, este noul partener strategic al Romstal, lider…
Considerată deja una dintre tehnologiile cu potențial disruptiv nu doar asupra mediului de business, ci și în ceea ce privește…